Hej Isak,
Hvis du kan lave den kvalitet som 1902 Software er kendt for kan jeg give dig 15 - 20 jobs per uge til den pris......
Lad os nu lave et lille regnestykke:
Tale med kunde om behov 1.50 timer
Klippe design ud 0.50 timer
Opsætning som XHTML 5 timer (hvis du er utrolig dygtig)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Total 7.00 timer
Nu er du nede på en timepris på DKK 43 og så har vi ikke fået det installeret / sat op eller svaret på kunde spørgsmål....
Der er ingen som bider på sådan noget, men din post trækker niveauet ned. Har du et godt tilbud, så lad os høre, men lad os alle gøre hinanden en tjeneste ved at holde det på et saglig niveau.
Gode tilbud leder til konkurrence, konkurrence er godt, meget konkurrence er bedre, det fordre innovation og gavner i sidste ende kunderne ved at de får et bedre eller billigere produkt.
Men at tilbyde en Joomla opsætning for DKK 300 (uden en fornuftig forklaring i retningen af at jeg er ved og lære hvordan man bruger Joomla etc. derfor gør jeg det så billigt), kan kun være med til at fornuftige folk vælger et andet sted og source deres opgaver, og det er jo ikke det vi gerne vil.