Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kan lave en hjemmeside til dig for 300, Joomla

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hej, hvis der er nogen der gerne vil have en joomla hjemmeside så kan jeg tilbyde at lave en til 300,- kr.

og det kan være med Billede galleri, kontakt, referencer, om os. o.v

Hvis nogen er intresseret så skriv til mig

coiler90@gmail.com

Mvh

isak

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:54

hej

lad os se nogle referencer....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:23

Det var godt nok billigt. Lad os som nævnt ovenfor se nogle referencer.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:45

Og også gerne hvor mange timer du forventer at bruge på et sådan website til 300

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:36

Det satme en skarp pris Isak! Du må arbejde utroligt hurtigt Smile

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hej Isak,

Hvis du kan lave den kvalitet som 1902 Software er kendt for kan jeg give dig 15 - 20 jobs per uge til den pris......

Lad os nu lave et lille regnestykke:

Tale med kunde om behov                        1.50 timer

Klippe design ud                                          0.50 timer

Opsætning som XHTML                                   5 timer (hvis du er utrolig dygtig)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Total                                                                7.00 timer

Nu er du nede på en timepris på DKK 43 og så har vi ikke fået det installeret / sat op eller svaret på kunde spørgsmål....

Der er ingen som bider på sådan noget, men din post trækker niveauet ned. Har du et godt tilbud, så lad os høre, men lad os alle gøre hinanden en tjeneste ved at holde det på et saglig niveau. 

Gode tilbud leder til konkurrence, konkurrence er godt, meget konkurrence er bedre, det fordre innovation og gavner i sidste ende kunderne ved at de får et bedre eller billigere produkt.

Men at tilbyde en Joomla opsætning for DKK 300 (uden en fornuftig forklaring i retningen af at jeg er ved og lære hvordan man bruger Joomla etc. derfor gør jeg det så billigt), kan kun være med til at fornuftige folk vælger et andet sted og source deres opgaver, og det er jo ikke det vi gerne vil.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 00:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er folk ikke lidt kritiske? Det er rigtigt at prisen lyder forholdsvis lav, men det tager jo heller ikke lang tid at opsætte en Joomla hjemmeside? Dog burde Isak måske overveje at lave en bedre præsentation med Referencer af tidligere opgaver for at overbevise om at arbejdet er i orden;)

Venlig hilsen Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det er jo tydeligvis ikke et firma han driver og derfor er tilbudet godt.

Hvis han vil bruge sin lørdag aften på at få den erfaring i stedet for at spille et spil.

Og han har måske sat 15 timer af til det - men vil bare lave det fordi han enten lige mangler penge til en ny mobil eller bare vil lære lidt.
Kvaliteten skal nok være god - måske ikke ligeså god som jer med mange år på sit CV, men derimod så tæver han jo også jer på prisen. 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 01:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon, det er jo ikke selv installationen af Joomla der tager tid. Der er alt det andet.

• Design.
  • Kodning af ekstra funktionaliteter.
  • Kontakt til kunden.
  • Support.

Men det er helt fint med mig hvis han kan få lidt ekstra indtjening den vej. Hvis kunden så er tilfreds med arbejdet, så er det perfekt :)

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 01:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener nu også folk skyder med skapt meget hurtig men det er jo typisk netkultur at man kan sagtens sidde og dømme folk hjemme i sin egen stue.

Men siger folk ja til det tilbud ved de jo også at det nok er den mere enkle version og ikke en side der blæser en omkuld men hvis der heller ikke er behov for det så er det vel godt nok?

det er jo ganske udmærket  alternativ til 123hjemmeside eller andre ligende der er der ude hvis man lige ønsker et web galleri eller noget andet.

Det er det samme hvis jeg fik et tilbud om at nogen kunne ligge min 10m2 teresse for en lav pris så ville jeg jo vudere behovet, for er det i sommerhuset hvor jeg kommer 2 gange om året så kan jeg måske godt leve med at afslutninger og andet ikke er perfekt og derfor ikke ønsker at bruge 30,000 på det.

For en gang skyld giv folk en chance istedet for at sidde og vente på folk skriver noget som man kan beskyde med kritik.

Lars

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)