Så fik jeg kæmpet mig op på side 1 på ordet "fluer" som må siges at være ordet mht. til det jeg skal til at sælge på min webshop. Nu skal jeg så bare lige kæmpe mig op igennem de sidste par placeringer ;-) |
Tillykke!
Så fik jeg kæmpet mig op på side 1 på ordet "fluer" som må siges at være ordet mht. til det jeg skal til at sælge på min webshop. Nu skal jeg så bare lige kæmpe mig op igennem de sidste par placeringer ;-) |
Kristian Ole Rørbye
Godt gået! Nu skal du bare op på førstepladsen :D
|
Tillykke med din side 1-placering. Men glem nu endelig ikke at tænke på "fiskefluer", "fiske fluer" og andre tilsvarende søgeord, som er endnu mere relevante for din webshop. Der er knap så mange, der søger på de søgeord, men til gengæld er de alle ude efter fiskegrej og ikke små, irriterende insekter. |
- jamen på min pc, er du nu på førstepladsen |
Hej Frank, God idé. Vi kan jo starte med fiske fluer og fiskefluer her ;-) Tak. |
Kristian Ole Rørbye
Hej Knud,
Det skal nok lige siges at det er domænet www.presta.dk du skal kigge efter ;) |
Kristian Ole Rørbye
På min er det fluer.dk der ligger nr 1... Men stort tillykke med resultatet. Så skal du bare have gang i de andre ord, fiskefluer og fiske fluer, som også er meget relevante for dig. |
Han er nu nummer 9 på side 1 her hos mig. Men stort tillykke med det - Du må bare kæmpe videre så kommer du op. |