Fornemt :-) Her er nogle relaterede søgeord og deres månedlige søgninger: fluefiskeri 3.600
|
Tror han mener min side (www.billige3dbriller.dk)
Som ligger på førstepladsen når man søger på "3d briller".
Eller?
Fornemt :-) Her er nogle relaterede søgeord og deres månedlige søgninger: fluefiskeri 3.600
|
Tror han mener min side (www.billige3dbriller.dk) Som ligger på førstepladsen når man søger på "3d briller". Eller?
|
Hej Fluer Stort tillykke. I fremtiden kan du se din placering på denne side http://www.google.dk/ie?q=fluer&hl=da&btnG=Søg |
Hey, tak for link :) bruger dog www.seosupporter.com til at holde styr på dem.. |
Kristian Ole Rørbye
Super! Kan du også se fremgang på antallet af besøgende til din side? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej, Ja, der er en fremgang på siden pt. Meeen, glæder mig til jeg kommer op i top 3 på ordet "fluer", da det er heroppe man virkelig kan mærke trafikken. :) |
Kristian Ole Rørbye
Hvad med "fluer" som han referer til? jeg tænkte også at folk der fisker med fluer nok skriver andet end fluer når de søger.....
mvh Thomas |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Hej Thomas, Du har nok ret i at der er mange der søger på "fluer" som ikke har i tankerne at finde noget man bruger til at fange fisk med. Der er nok mange der er mere specifikke og søger på de forskellige kategorier der er indenfor fiske fluer, f.eks: kystfluer, tørfluer(hvor jeg ligger på side 1), laksefluer, put and take fluer, vådfluer etc. Når det så er sagt, tror jeg stadig på, at der er mange potentielle kunder/søgende der skriver det overordnede ord nemlig "fluer" når de ikke rigtig ved hvad de vil købe endnu, eller måske dem der leder efter en gave til lystfiskeren etc. ? |
Kristian Ole Rørbye