Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web shop løsning til vores egen server

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi vil se på osCommerce inden vi beslutter os.

Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe talerken to gange hvis der findes et godt dansk produkt!

Jeg er dog stadigvæk imponeret af VP-ASP P-VP-ASP Shopping CartsASP Shopping http://www.vpasp.com/sales/shopdisplayproducts.asp?id=1

Min mand har down loaded den gratis udgave og den ser god ud, men, men der mangeler en måde at tilkoble en Dansk betalings gate way, så det skal vi selv finde ud af at få lavet.

Det undre mig i øvrigt at det skal være så dyrt at modtage Dankort. Bare PBS delen er jo ret dyr.

Jeg har en shop der mest sælger til USA og der bruger jeg PAYPAL. De er ikke gratis, men man betaler efter forbrug, hvilket er mere rimligt.

Min erfaring er at flere og flere kunder har visa/dankort så måske er det nok at kunne tage de store udenlandske kort og så tilbyde bank overførsel samt postopkrævning?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 02:14
Ved godt det er lidt sent, men vil godt lige hejse flaget på flere fronter når man vælger at hoste selv.

A) Sikkerheden, hvis du vælger at hoste selv hvilken erfaringer har i så i overvågning? Det er mange informationer i ligger inde med som firma og privat personer og jo flere lande i sælger til, des flere love skal i være klar på at overholde.
B) Båndbredden, de fleste udbydere tillader ikke at du holder en hosting firma på standard forbindelser, samt hvad koster det dig hvis din shop er nede i flere dage grundet manglende inet adgang?
C) Backup, selvom din bedre halvdel er IT nørd og har et fint rackskab så ser jeg mange gange i måneden at den basale backup halter i selv store virksomheder. Og ved dig kan de smadre hele din forretning eller sætte den kraftigt i stå hvis du skal genskabe alt.
D) Syntes det er chokerende at en driftsomkostning på en butik på omkring en tusse i måneden er for meget for dig hvis du sælger på flere forskellige kontinenter som du ligger op til tråden.
E) Jeg kender desværre ikke nogen nørder der seriøst kan drive en hosting service med alle aspekter alene. Det er der hvor man betaler hosting firmaerne for sørge for driften, så man kan bruge tiden på at sælge og tjene penge.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 01:30
Hej MM

Hvis I ikke har købt en licens endnu vil jeg godt slå et slag for CMS
systemet Joomla. Hertil kan du få en komponent der hedder virtuemart -
http://virtuemart.net som er et avanceret shoppingsystem.

Der er gennem Joomla mulighed for flere sprog som også kan køres sammen med shoppen.
Der er mulighed for lagerstyring
Det er rimelig let at ændre design i da det er templatebaseret.
Der er desuden udviklet et dankortmodul til E-Pay.dk
Jeg bliver dig svar skyldig mht. faktura. Er lidt usikker på om der ER lavet en eksportmulighed til SummaSummarum eller et plugin til systemet til at udskrive fakturaer...

Og systemet er Open Source dvs. gratis.
Kontakt mig gerne hvis du ønsker mere info.

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)