|
Ærlig talt, synes jeg du er lidt af en tudeprins. Selvom du virker venlig og oprigtig i dine indlæg, synes jeg ikke du svarer på de spørgsmål, der stilles, selvom det egentlig burde være simpelt for dig. Hvorfor ikke bare fyre jeres argumenter for et Ltd afsted. Istedet for at henvise til en hjemmeside. Det er ikke særlig kundevenligt og andre brugere på sidelinje får et helt forkert indtryk af det. Det virker lidt som om at du bare er en stand-in der ikke har viden inden for området, og det er sku ikke særlig betrykkende.. Dette er sagt med al respekt og et råd til at skabe bedre fundament her i tråden samt forhåbentlig større salg. Ordsproget: You aren't selling a service, you are selling a result! - kunne godt bruges her. Iøvrigt, spændende forretning - god vind. Hilsen JVA |
Det var et af de sjovere indlæg :-) Tudeprins? Ka ikke lige se hvilken context du får det fra, men ok.
De spørgsmål der bliver stillet mener jeg nu jeg svarer på, eller henviser til hjemmesiden - de spørgsmål der stilles hvor spørgsmålet åbenlyst fremgår af hjemmesiden er der jo ingen grund til at jeg sidder og gentager.
Ja, hvis jeg blot kunne få løn for at være stand-in, så sagde jeg da ikke nej tak til det - hvis bare lønnen var god ;-)
Nu har min pointe i snart alle mine indlæg været at jeg ikke mener denne tråd er det rigtige til denne diskussion - og det holder jeg fast i. Også derfor jeg ikke vil bevæge mig ud i nogle større argumenter og salgstaler, som jeg ved blot vil skabe en større diskussion i tråden - folk følger sig åbenbart tvunget til at kommentere :-)
Men tak for hilsen og ligeover med den gode vind. Nu må jeg vist heller handle som jeg siger og stoppe med at debattere dette emne i denne tråd.
Bedste hilsner
Bliv gratis medlem