Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Ltd. (Limited) selskab i England

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej i gruppen,

I forbindelse med åbningen af vores nye site, www.bizsy.dk tilbyder vi netop nu alle aminoer en rabat på 20% på alle pakker (undtagen etableringspakken, her fåes 15% rabat).

Skriv blot jeres animo nick i kommentar feltet ved oprettelsen.

-

Jesper Lund

www.bizsy.dk - et stærkt alternativ til ApS

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:45
Hvad er det nu lige et ltd gør godt for?
Har selv i et anfald af uvidenhed oprettet et og det har været mere bøvl og irritation end fordel, samt den negative klang der hænger ved et ltd. frem for et A/S eller Aps er ulidelig hvis man er seriøs omkring din forretning.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:01
Måske nogle økonomiske fordele?

Tilmeldt 28. Apr 06
Skrevet kl. 08:47
Hej Nicolai,

Fordelene står jo beskrevet på siden :-)

Den primære fordel er jo helt klart, som bacardil også skriver, økonomisk. Det er langt fra alle der har mulighed, og lyst, til at smide minimum 125.000 efter et dansk ApS selskab.

Fra danmark
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 31
Fra  Borntours Feriehus udlejning Skrevet kl. 22:43

tilbyder i stadig rabat ?

www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca

Tilmeldt 28. Apr 06
Skrevet kl. 22:58

Det kunne vi sikkert godt finde ud af :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:12

Dinovo:

Det kunne vi sikkert godt finde ud af :-)

Opdateret priser?

Tilmeldt 28. Apr 06
Skrevet kl. 23:14

Priserne på sitet er ændret siden jeg skrev mit oprindelige indlæg, ja - men rabatterne kan vi godt snakke om ved en hurtig handel.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:56

Dinovo:
Hej Nicolai,

Fordelene står jo beskrevet på siden :-)

Den primære fordel er jo helt klart, som bacardil også skriver, økonomisk. Det er langt fra alle der har mulighed, og lyst, til at smide minimum 125.000 efter et dansk ApS selskab.

Jo men lad os da få disse fordele frem her. 

Det er jo langt fra alle der har lyst til at forklare deres danske kunder hvorfor disse skal kontrahere med en dansk filial af et engelsk selskab.

Samtidig fremgår det jo, bare for at tage nogle eksempler heller ikke tydeligt

• at der skal aflægges et dansk regnskab for filialen af det engelske selskab og at dette regnskab skal være oversat til dansk.  
  • at det her med at man kan undlade at bruge revisor ikke skyldes at der er tale om et engelsk selskab. De grænser gælder også for danske selskaber.

Nu kan folk jo se hvad Nikolaj skriver. Jeg kan så supplerende fortælle at jeg har haft flere som efterfølgende har fortrudt at have stiftet et selskab i udlandet med en dansk filial og det var bestemt ikke omkostningsfrit at få ændret forholdene og få dem over i et dansk selskab.   Samtidig skal man jo lige kigge på hvad man skal betale af ekstra-services m.v. Så tænk jer godt om inden I hopper på  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:08

Jeg er enig med Bent så langt, at hvis man opretter et Ltd for alene at operere i Danmark samtidig undgå kapitalkravene til stiftelse af et Aps eller A/S så kunne man opnå det samme for billigere penge med et SMBA.

Men hvis man vil lave global forretning skal et Ltd. indgå i overvejelserne på lige fod med alle andre selskabsformer. Hvilket land operer man i, hvad er det man sælger, hvorfra og hvor til mv...

Henrik

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)