Hej i gruppen, I forbindelse med åbningen af vores nye site, www.bizsy.dk tilbyder vi netop nu alle aminoer en rabat på 20% på alle pakker (undtagen etableringspakken, her fåes 15% rabat). Skriv blot jeres animo nick i kommentar feltet ved oprettelsen. - Jesper Lund www.bizsy.dk - et stærkt alternativ til ApS |
Oprettelse af Ltd. (Limited) selskab i England
Har selv i et anfald af uvidenhed oprettet et og det har været mere bøvl og irritation end fordel, samt den negative klang der hænger ved et ltd. frem for et A/S eller Aps er ulidelig hvis man er seriøs omkring din forretning. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
tilbyder i stadig rabat ? |
www.marisolvillas.com Ejendomme på Costa Blanca
Opdateret priser? |
Jo men lad os da få disse fordele frem her. Det er jo langt fra alle der har lyst til at forklare deres danske kunder hvorfor disse skal kontrahere med en dansk filial af et engelsk selskab. Samtidig fremgår det jo, bare for at tage nogle eksempler heller ikke tydeligt
Nu kan folk jo se hvad Nikolaj skriver. Jeg kan så supplerende fortælle at jeg har haft flere som efterfølgende har fortrudt at have stiftet et selskab i udlandet med en dansk filial og det var bestemt ikke omkostningsfrit at få ændret forholdene og få dem over i et dansk selskab. Samtidig skal man jo lige kigge på hvad man skal betale af ekstra-services m.v. Så tænk jer godt om inden I hopper på
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Jeg er enig med Bent så langt, at hvis man opretter et Ltd for alene at operere i Danmark samtidig undgå kapitalkravene til stiftelse af et Aps eller A/S så kunne man opnå det samme for billigere penge med et SMBA. |