Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores site?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mega belastende at man ik kan vælge mærke uden at skulle vælge køn. Nu har jeg ramt 5 mærker i træk hvor der intet herre var, og så skrider jeg altså fra siden igen...

Hvorfor ik bare lave et all over view af alt fra et brand?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mike. 

Lige et par hurtige..

1. Ja, der er nogle load issues med jeres billeder... i henter dem vidst fra et subdomæne eller lignende, og kvaliteten af dem svinger, ligsom opsætningen og udseende. Lige fra håndholdte skud med mobilen-agtige til professionelle fotografier. 

2. I kører hårdt på for at få folk på nyhedsbrevet, men er det nu også den optimale strategi når man kommer videre fra produktsiden? - ønsker i evt. at lade folk afbryde deres køb for at komme på jeres mailing-liste?

3. Call to action - knapper, så som KØB - det ser godt ud, indtil man kommer til kurven, og fremad... hvorfor ikke fortsætte den gode stil?

Jeg udtaler mig selvfølgelig i blinde her, fordi jeg ikke har det andet øje på jeres analytics, men jeg tror ikke det er det helt optimale checkout-flow i har kørende... specielt ikke når i har så gennemført en stil, indtil man kommer til at skulle betale med dankort... så skifter man lige pludselig til DIBS side... uden varsel... intuitivt tror jeg i mister ordre på det. 

Men som sagt.. i skal TESTE hvor meget i kan vinde ved evt. at have bedre billeder, eller større knapper... det er forholdsvist enkelt. 

-Karsten

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00

Glenn Kibsgaard:

God point - men det er vel kundernes opfattelse af billederne, der bestemmer om kundens forventninger er indfriet uanset hvad ?

Så de skal stille større krav til deres samarbejdspartner. Spørger dem "vi har fået denne tilbage melding om jeres billeder, er I interesseret i at sælge mere i gennem jeres egen online-butik samt jeres partnere ?" hvis, ja, så gør de noget ved det, hvis ikke, så drop samarbejdet pga manglende ambitioner og forståelse for deres kunder.

Det vil jeg give dig helt og holdent ret i. Man kunne sagtens lave et krav om hvilken måde produkterne skal være fotograferet på, og hvilken kvalitet, for at man kan være med. Eks. er der nok flest som blot har tøjet liggende på en hvid baggrund når vi snakker børnetøj - og på gine med hvid baggrund når vi snakker voksen. Men det udelukker mange mulige samarbejdspartnere. Der er rigtig mange mindre shops og shops med tilhørende fysisk butik, som endnu ikke har set værdien og vigtigheden af godt billedmateriale.

Jeg tror dog aldrig man vil opnå et helt ensartet udtryk med så mange forskellige samarbejdspartnere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06

Du har fuldstændig ret, Helle.

Det lyder som om, at du sund forståelse for drift af virksomheden af din :o) 

Derfor er det jo super vigtigt, at man spørger sig selv, hvilken kvalitet skal min virksomhed profilere og hvilken effekt vil det have på min indtægtsmuligheder og hvilken målgruppe kan acceptere denne kvalitet.

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:08

Hej Mike

Nu er jeg hjemme, og har tjekket miinto.dk, på min 26' skærm: det hele ser fint ud, flot kvalitet. Der er intet at komme er der :-)

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:24

Den ser umiddelbart fin ud......

Måske lidt for meget at vælge imellem.....meget forskellig kvalitet osv.

Jeg prøvede at finde noget helt almindeligt "calvin klein" - fandt en taske og klikkede mig ind på den. Fandt NADA forklaring/beskrivelse, så man aner ikke om den fx har holder til bærbar osv.......Hvis der mangler beskrivelser af alle varer, er det en kæmpe mangel.

Billeder er slørede når der zoomes - det holder ikke standard ift designet - billeder SKAL være knivskarpe i alle størrelser.

og så til det sjoveste........jeg kunne ikke finde køb-knappen ;o) I Jeres iver for at gøre designet så cool som muligt, forsvinder købsknappen, til trods for, at den er stor og der står "køb" på den..........weird, men sandt ift mig.

Umiddelbart et fedt site....men lidt svært at finde ud af, hvad det egentlig er I vil ift. stil/kvalitet osv.

I midten af siden øverst:

under fx. "mærke" er en hel liste med valgmuligheder. Normalt i alm. user interfaces, kan man klikke på een og derfra indtaste et bogstav, hvorefter markeringen flytter sig til første forekomst med dette bogstav. Her søger den øjeblikkeligt og det er, mildt sagt, sindsygt irriterende. Husk på at vi alle er vandt til en anden metode i den sammenhæng.

Igen ift. Butiksnavn/postnr/type/mærke - hvis "boss" er markeret under mærke og jeg klikker vis alle i butiksnavn, så bliver jeg overrulet af mærke.....det forstår jeg ikke...... De 4 søgeblokke og deres indbyrdes sammenhæng er ikke naturlige for mig.

Som sagt....super cool grafisk design.

Jack

Edit:

Efter at have trykket "køb" kan jeg vælge mellem at gå til kurv eller butik. Går jeg til butik...kommer jeg fx til IKON Ålborg....men på Jeres site? Så køber jeg noget andet i en anden butik. Nu er der varer i min kurv fra 2 forskellige shops......hvad sker der så efter at man taster navn/adresse ind?

Forstår ikke flowet...'

Edit 2:

De der søgebokse i venstre side og i øverst på midsten...............hold da op, hvor er det langsomt og super irriterende. Sitet er simpelthen for langsomt. Grundlæggende er funktionaliteten ok, men metoder er belastende at 'arbejde' med. Ikke et site jeg umiddelbart ville forvente at komme tilbage til. Det er for omstændigt og langsomt og det har jeg slet ikke tålmodighed til ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:33

Ved søgning var det ønskeligt at de indtastede valg blev stående, efter der var trykket søg, så man ikke skal starte helt forfra igen med at vælge herre/dame osv.

Størrelser bør være inddelt mere overordnet - jeg går helt kold i alle de størrelser.

F.eks børn: alder 

når herrer er valgt, vis kun relevante str. for herrer, osv.

Det ville også være en idé at kunne gemme sine favorit-søgninger.

Og lav en menu, med Ekstra nedsatte varer "lige nu"

og en rodekasse.  (evt. med prisopdeling 50 kr, 100 kr, 200 kr osv)

og som en anden skriver, ville det peppe det gevaldigt op, at komme væk fra de traditionelle dropdowns, til noget mere lækkert, feks en div der bliver synlig når der trykkes på et element, og bliver usynlig igen når et valg er blevet gjort.

Det sort/hvide udtryk er nok lidt for kedeligt, det kunne peppes op med at lave gråtonemønstre, i de nye moderne "blomster" (ved ikke hvad de kaldes)
noget ala det her: http://shop.patternhead.com/collections/modern-patterns/products/organic-swirls som lige skal køres igennem photoshop og tilpasses.

Men konceptet er da helt sikkert nytænkende. 

Husk endelig at holde os ajour med udviklingen at sitet, det vil være spændende at følge. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 22:35

Jeg synes det genenmgående layout er kanon - og stilrent. og pæne farver og god kontrast på tekster.

Og den er overskuelig

Jeg har også et problem herfra med sidebredden da jeg skal scrolle (1024x768 skærm) og yderst til højre er der et hvidt tomt felt .

Hvad med domain navnet miinto.dk - jeg har det bedst med domain navne som er nemme at huske og skrive hvis man lige får et tip mundtligt , men kan godt være at jeg er lidt gammeldags eller at I ikke kunne købe netop det navn I søgte ...

Nå men det ser godt ud og de småting kan I selv overveje om I vil bruge tid på.

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:39

Karsten Lund:

Jeg udtaler mig selvfølgelig i blinde her, fordi jeg ikke har det andet øje på jeres analytics, men jeg tror ikke det er det helt optimale checkout-flow i har kørende... specielt ikke når i har så gennemført en stil, indtil man kommer til at skulle betale med dankort... så skifter man lige pludselig til DIBS side... uden varsel... intuitivt tror jeg i mister ordre på det. 

Hey, Karsten

Checkout flowet går gennem en del lige nu, men spøjst nok har der faktisk ikke være ÉN ENESTE der er hoppet fra ved DIBS selv om vi har hørt fra en del at den skal styles til vores side - og det mener jeg helt afgjort også den skal :) Men lige nu tænker jeg: "Hvorfor reparere noget der ikke er i stykker?" Det KAN jo være, at den måske giver tryghed... Don't know :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:46

hvad med forsendelsesomkostninger det fremgår ikke klart fra start, det bør det gøre, da det kan afholde fra køb, når man ikke kan se hvilke omkostninger der kommer oveni handlen.

Det er vist også et krav fra pbs.

Jeres handelsbetingelser fortæller at man handler med miinto.dk
Derfor bør adskillelsen fra de selvstændige butikker være lidt stærkere i udtrykket.

Det er ikke alle der læser betingelserne før de handler, så man kan blive i tvivl om man kan købe fra flere "butikker" og så kun betale en gang, og kun betale en gang fragt . Det går jeg ud fra er tilfældet efter at have læst betingelserne, som jo fortæller at jeg handler direkte med miinto.
Det er i så fald også miinto der hænger på købet i den periode hvor der er en returret, og i den periode hvor der evt. er en garanti på et produkt.

Det kan give Miinto problemer, såfremt en butik lukker, uden at have indfriet de forpligtelser der har været overfor en kunde, men det har I jo nok på plads rent juridisk med jeres partnere. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)