Det er mega belastende at man ik kan vælge mærke uden at skulle vælge køn. Nu har jeg ramt 5 mærker i træk hvor der intet herre var, og så skrider jeg altså fra siden igen... Hvorfor ik bare lave et all over view af alt fra et brand? |
Hej Mike.
Lige et par hurtige..
1. Ja, der er nogle load issues med jeres billeder... i henter dem vidst fra et subdomæne eller lignende, og kvaliteten af dem svinger, ligsom opsætningen og udseende. Lige fra håndholdte skud med mobilen-agtige til professionelle fotografier.
2. I kører hårdt på for at få folk på nyhedsbrevet, men er det nu også den optimale strategi når man kommer videre fra produktsiden? - ønsker i evt. at lade folk afbryde deres køb for at komme på jeres mailing-liste?
3. Call to action - knapper, så som KØB - det ser godt ud, indtil man kommer til kurven, og fremad... hvorfor ikke fortsætte den gode stil?
Jeg udtaler mig selvfølgelig i blinde her, fordi jeg ikke har det andet øje på jeres analytics, men jeg tror ikke det er det helt optimale checkout-flow i har kørende... specielt ikke når i har så gennemført en stil, indtil man kommer til at skulle betale med dankort... så skifter man lige pludselig til DIBS side... uden varsel... intuitivt tror jeg i mister ordre på det.
Men som sagt.. i skal TESTE hvor meget i kan vinde ved evt. at have bedre billeder, eller større knapper... det er forholdsvist enkelt.
-Karsten