Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor indkøber man kyllinger?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne åbne en butik, hvor der sælges ovnstegte kyllinger.

Hvor indkøber man kyllingerne til sådan en butik? (håber at kunne sælge en 800-1000stk pr mdr.).

Mvh. Finn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:51

kommer jo lidt an på hvad det er du vil ha af kvalitet, samt hvor i landet du skal bruge det. Men hvis det er på sjælland, så prøv http://www.fullhouse.dk

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:53

ville også mene fullhouse ville være en god løsning

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:57

Ups, glemte jeg.. Det er i midtjylland..

Og det skal selvfølgelig være de bedste kyllinger der findes :) 900 ell. 1000g.

Fra Brisbane/Fredericia
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:38

Hej,

Det kommer lidt an på hvor stort et fryserum du har? Det billigste er (tror jeg) Rose Poultry http://www.rosepoultry.dk/Forside.asp Min. køb er 1/1 palle - gerne assorterede produkter. Du har vel allerede fået et kundekort i den lokale Dagrofa S-Engros? De kan også hjælpe dig med Kyllinger. Ønsker du ikke selv, at hente dine varer, så er BC Catering en mulighed.

mvh/jeu

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tja, hvad med at finde en lokal kyllingeopdrætter...? Gerne økologiske eller fritgående... Så får du også den gode historie, med mad direkte fra jord til bord...

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Coastpit:

Ups, glemte jeg.. Det er i midtjylland..

Og det skal selvfølgelig være de bedste kyllinger der findes :) 900 ell. 1000g.

Hvis det skal være det bedste der findes skal du købe øklogiske kyllinger fra sverige. Salmonella er ukendt i sverige.

Dermed giver du pludselig din forretning noget der ikke er andre i midtjylland der har! Nemlig kvalitet og en god holdning til madvarerne.

Google på google.se ord som: ekologisk kyckling, ekologi, ekologisk mat osv

http://www.bosarpkyckling.se/ fra skåne er ret store og de har allerede erfaringen som du kan se herunder:

Redan i dag går ungefär hälften av våra kycklingar på export till Danmark, säger Birgitta Almén som driver Bosarpkyckling och som är delägare i det tidigare helägda familjeföretaget.

Held og lykke

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Skrevet kl. 10:42

@Weltström; det lyder ganske givet som en superleverandør, og jeg er enig i mange i dine betragtninger, men - for der er et men, økologien og det miljøvenlige aspekt, går jo fløjten når kyllingerne skal fragtes gennem Skåne, Sjælland, Fyn og Jylland...

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 11:16

Anders A:

@Weltström; det lyder ganske givet som en superleverandør, og jeg er enig i mange i dine betragtninger, men - for der er et men, økologien og det miljøvenlige aspekt, går jo fløjten når kyllingerne skal fragtes gennem Skåne, Sjælland, Fyn og Jylland...

Der er forskel på økologi og bæredygtighed, det er vist det du roder sammen nu. Jeg talte kun om økologien... I øvrigt er der ikke mere end 300 km. fra skåne til midtjylland, men ja det er da længere end fra nabogården.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Skrevet kl. 11:30

Naturligvis er der forskel... Men, jeg taler også mere om symbolværdien i at proklamere at man sælger økologiske kyllinger - der så også lige er blevet kørt 300 km... Det harmonerer ikke rigtigt... Lige så vel som at økologiske grøntsager fra Spanien også er hul i hovedet at sælge i Danmark... Med andre ord, har man sagt økologi, så må man tage hele pakken med, hvilket i min optik omfatter miljøhensyn...

Misforstå mig nu ikke for værende en hippie i grønne fløjlsbukser ;), jeg mener bare at det er et aspekt der skal med i overvejelserne...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)