Det har du helt ret i... men jeg vil mene at begge parter har ansvaret for at dette sker. |
oki
Det har du helt ret i... men jeg vil mene at begge parter har ansvaret for at dette sker. |
Man kan også gøre det sværer end det er ? |
Sidder du lige og hygge-chatter lidt med dig selv, Preben? ;) |
Hej Kristoffer, Hmmmmmm.
Jeg syntes ikke ordet flink her er relevant - jeg vil være meget betænkelig ved at handle med en virksomhed der har de holdninger du beskriver - tænk på hvor mange gange vi er ude i aftaler der IKKE er nedskrevet og skal vi så løbe derfra netop fordi de ikke er nedskrevet - det ville gøre samarbejdet mellem leverandør og kunde meget vanskeligt. Og husk mellem virksomheder er der som det allerede er nævnt andre regler om "kunde/leverandør " beskyttelse/forhold. Derfor ville jeg få en - som jeg forstår er sket - aftale om et forlig - da begge parter i sagen har begået væsentlige fejl i aftaleforholdet. |
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company||se: Om mig i min Amino-profil|
Du har tydeligvis absolut intet forstået af det jeg har skrevet, hvis du er nervøs for at aflægge en ordre hos mig (hvilket du heller aldrig vil komme til) Jeg arbejder for og med nogle af de største koncerner her hjemme, og det er den måde man driver business på.
|
Hej Kristoffer, Det er da en sund holdning Kristoffer - " Mine kunder skal ikke betale for noget de ikke er tilfredse med " - men sådan ser leverandøren af slagsbrevet så ikke på det! Mine kunder skal ikke betale for noget de ikke er tilfredse med - men hvordan er det i din MLM verden? Giver du dem under dig i din pyramide pengene retur hvis de ikke tjener penge selv? Og så har du frækheden at stille spørgsmålstegn ved min kundeservice? Hvor herre bevars Selv om dette ikke har meget med trådens indhold at gøre vil jeg da gerne svare dig. Jo flere forhandlere du uddanner jo større omsætning kan teamet generer og din provision bliver naturligvis højere - den er en % del af omsætningen. Men det er jo en helt anden tråd dette her - men ok - jeg mener nu ikke at jeg har været kritisk på din kundeservice det jeg anholder er alene det du udtrykker gennem dine synspunkter på trådens spørgsmål! - og det kunne tolkes som din opfattelse af kundeservice ik?
|
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company||se: Om mig i min Amino-profil|
Godaften igen allesammen. En lille opdatering i tråden her... Jeg sendte som sagt den mail med at indgå et mindeligt forlig.. jeg ville betale 750 ,- til ham, for det arbejde han nu har udført, udfra at jeg ikke har fået det jeg har bestilt, og han tillige med har meddelt at han ikke vil lave nogle rettelser i salgsbrevet.. altså, han vil heller ikke ændre noget i det han har skrevet indtil nu, han vil bare have sine penge.. På den mail har jeg intet svar fået fra ham... Men blir nød til at spørge, er det virkelig rigtigt at han kan true med advokat omkring betaling, når han ikke engang har sendt en faktura til mig endnu..? Han kan vel ikke stemple mig som dårlig betaler, når jeg ikke engang har fået en faktura?? Jeg så jo helst at jeg ikke skulle betale noget, men forat få det ud af verdenm uden for meget påstyr, synes jeg selv det var en reel løsning, både for ham og for mig. Men det ser ikke ud som om han overhovedet gider at svare mig på forslaget.. så er lidt spændt på hvad han ruller ud af ærmet som det næste..
Og tusind tak for alle jeres svar.. - Caroline |