Hvad mener i om en netcafe på en "kælder" altså det er sådan halvt kælder?
|
Er beliggenheden ik lidt irrelevant... Det er jo ik det man kommer for i sidste ende...
Hvad mener i om en netcafe på en "kælder" altså det er sådan halvt kælder?
|
Er beliggenheden ik lidt irrelevant... Det er jo ik det man kommer for i sidste ende... |
Jeg er sku ligeglad om jeg sider i en kælder eller 3 sal. Det vigtige er at prisen er okey, Udstyret i top, og at spillende virker som de skal.:) |
Vil også mene at det er uden betydning hvor du er, så længe folk ikke skal op på 7 etage med trapper. Ud over det er jeg enig med bautik. |
er netcafé konceptet ikke dødt? |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg tænker også som jer :) Men altid godt at spørge, kunderne først inden man bevæger sig ud i det :) Flere må gerne sige deres mening :) |
Konceptet er ikke dødt men det kræver MEGET at holde styr på en netcafe. Konkurrencer med pengepræmier osv.. |
Tror heller ikke kælder vil være et problem, så længe den ikke lugter jordslået af mug pga. fugt.. en del kældre har desværre den tendens.. |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Hvis det bliver en kælder bliver der ihvertfald udsugning mm. :) Hvis jeg nu sku åbne i en kælder ville jeg kunne sætte prisen mellem 8 - 12 kr i timen :) |
8-12 kroner virker meget billigt.. Har du tænkt over:
|