Det er godt du har undersøgt de andre, men du mangler efter min mening stadigvæk at lave lektie på opstart og driftsbudgettet:) et tip her fra endnu engang:D
Det kunne være du skulle prøve at lave en detaljeret forretningsplan. Der er ingen regler der siger man skal følge den, men dette er en rigtig god måde at komme ind på alle emner og finde svar på ting man måske ikke lige havde tænkt på.
Har ingen erfaring på området med opstart af Netcafé, men var i mine yngre år en hyppig bruger af disse.
Som en anden nævner i tråden, tror jeg det er mindst ligeså vigtigt at gøre stedet til et miljø/tilholdssted. I min hjemby Svendborg, havde vi for en del år tilbage en netcafé ved navn "The Edge", de havde voldsomme seje lokaller og var den eneste netcafé i byen, de fik hurtigt gjort stedet til et hyggeligt miljø hvor mange unge drenge mødtes for ikke bare at spille Counter Strike mv., man kom der også blot for at hænge ud i lækre sofagrupper, hygge sig o.s.v (og naturligvis købte en masse slik og andet i caféens kiosk). Det blev hurtigt voldsom populært at komme dernede, altid mange mennesker, både ved computere og i "hygge" hjørnet. Netcaféens succes aftog dog i takt med at folk begyndte at få lidt hurtigere internetforbindelser, hjemme LAN blev populært o.s.v.
Så hvis jeg skulle komme med et råd, er det i hvert fald at gøre stedet til mere end bare en internetcafé hvor man kun kommer for at spille computer og så ud igen.
At lokalerne ligger i en kælder bør bestemt ikke afholde dig fra dem - Der er flere virksomheder der tilbyder forebyggelse af fugt af kældre. Vi har i hvert fald selv fået fugtisoleret vores private kælder, og der har aldrig været nogen problemer :-)