Hvordan kan det løbe rundt ved husleje og strøm alene? Det er fysisk umuligt... |
Tjaaa bare lige i opstarts fasen regner heller ikke med at tjene nået de første 6 mdr :)
Hvordan kan det løbe rundt ved husleje og strøm alene? Det er fysisk umuligt... |
Tjaaa bare lige i opstarts fasen regner heller ikke med at tjene nået de første 6 mdr :) |
Ikke for at være skruebrækker, men såvidt jeg husker, skal erhvervslokaler kunne oppebære en hvis loftshøjde og kældre plejer jo at være relativt lavloftede. Mvh. |
6 måneder? Jeg tror der går år hvis det er :) Som sagt jeg er ikke ude på at slå dig ned, men det kræver meget..
Jeg ved at Boomtown i odense har ikke kørt med overskud i flere år, og københavn og århus har kæmpet meget for at få plus.
Har du nogen erfaringer og penge med dig? |
Men altså jeg har en en sum penge til at gøre godt med har trodsalt arbejdet 6 år for at tjene penge :) Men hvordan overlever de andre netcafeer sig så? de tager jo mellem 10 - 16 kr :) |
Hvis jeg var i dit sted, ville jeg afholde forskellige arrangementer som du selv har været inde på. Fifa turneringer osv.. ville helt sikkert også etablerer et poker community hvor pokerspillere kommer og spiller online og deler deres erfaringer, evt deltager i samme større turneringer osv. Hvis muligt kan du dele computerne op i mindre grupper, så du kan leje eks. 15 computere til privat arrangementer, så det ikke gå ud over de øvrige besøgende.. godt alternativ til en drengerøvs aften eller polterarbend med at tæve gutterne i CS eller lign.. Sørg for at have en mindre café hvor der sælges toast, drikke, chips og slik. Der tjener du også en skilling, evt. kombineret med en aftale med din lokale pizzamand, hvor du får % ved salg af pizza til turneringerne.. Mange kommunale ungdomsklubber har ikke det seneste udstyr til at køre de nyeste spil, så ville helt sikkert tage kontakt til dem, med henblik på at have en fast dag i ugen hvor en klub kommer forbi og spiller. Altså en fast dag for selve klubben, så hvis du er dygtig og heldig at få 7 klubber til at komme hver sin dag, tja så har du sikre kunder hver dag.. Der skal arbejdes hårdt for at få det til at køre rundt, men bestemt muligt.. |
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Jamen det var akkuret, det jeg ville gøre. Men tænker bare på om kælder bliver for indelukket? altså der er små vinduer, men tvivler på det er nok til ca 100 spillende kunder :) |
Boom town i kbh tager 30,- og jeg ved de ikke kan sætte prisen ned, for så vil det ikke løbe rundt. Det skal så siges at ders lokaler nok koster kassen med den placering. |
Har du lavet et opstart og driftsbudget?
Boomtown overlever kun lige, og som sagt så ved jeg odense kæmper med at få folk til deres turneringer.. århus og cph kan få 16-20 dota hold til en turnering og i odense kan de få 2 hold. der er mange faktore i det og man skal ikke regne emd at man har 10 kammerater som vil sidde dernede og spille 8 timer hver dag. |
Jamen lokale prisen er næsten gratis 5000 og har lavet en nogenlunde overvejelse over omkostningerne. Har nemlig en ven som har startet sin anden netcafe :) mht. prisen vil jeg i første omgang holde lavt til at vise at VI er bedst :) |