Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forretningsplan

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er ny her inde...

Jeg har set mig lun på en virksomhed som sælges for en halv mio.

Og der skal jeg jo fremlægge en forretningsplan over for banken så jeg kan låne de sidste penge, men hvordan skal jeg skrive denne plan, at jeg forventer der kommer disse ordre ind med hjælp med google adwords og at der gerne skulle komme 20 ordre hverdag med en omsætning på 4.000 kr. samt have et dækningsbidrag på omkring de 20-25. Og har budgetteret en omsætning på 1.000.000 kr. samt et overskud på 200.000 kr. eller hvordan.

Og at der løbende vil blive tilbage betalt på lånet?

Eller hvordan skal jeg gribe det an, og nogle der kan anbefale en side hvor jeg kan se et ex. på en forretningsplan?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 13:19

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 13:34

Hej Per,

Tak for linket, super det sker godt ud...

Men udover forretningplanen skal jeg vel også have lavet et etableringsbudget, driftbudet ikke, så jeg kan fremvise omkostninger samt daglig indtjning?

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 13:37

Vil anbefale dig at kigge på Startvækst.

http://www.startvaekst.dk/

Her kan du finde svar på mange af dine spørgsmål samt finde skabeloner til de forskellige type budgetter.

Der er også mulighed for råsgivning hvis du ønsker det.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Vildbjerg
Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 56
Fra  Claus Handberg Skrevet kl. 09:28

Hej,

Fokus på tallene er jo ekstremt vigtigt i disse dage - specielt når du møder banken.

Men vær opmærksom på at banken i dag også forventer at du kan give dem "tryghed" omkring din forretning på en række andre områder - og derfor er din forretningsplan (med alt hvad den indeholder) et ekstremt vigtigt værktøj for dig - både nu og fremadrettet.

Leder du efter inspiration vil jeg da gerne invitere dig til at klikke forbi min blog ;-)

Claus

http://forretningsplanen.blogspot.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)