Imran, du er iværksætter med boller af stål, sov nu lige på det. |
Du må meget gerne sende mere info til mig !
Imran, du er iværksætter med boller af stål, sov nu lige på det. |
Du må meget gerne sende mere info til mig ! |
Jeg kan kun bakke op om Martins bemærkninger og opfordring. Hvor ofte hører man ikke børsanalytikere m.v. udtale at en aktie er undervurderet, herunder har et potentiale som ikke har givet sig udslag i børskursen. Det er ikke udtryk for insider-handel eller lignende men udtryk for en konkret vurdering af en aktie. I sidste ende kan det gå begge veje. Derfor kan det vi taler om her kun betragtes som et investeringstip. Om det så er godt er op til den enkelte at vurdere og det kan man jo gøre ved at kontakte manden og få flere oplysninger. Men naturligvis lægger man da ikke alle oplysninger ud på et offentligt web-site og slet ikke når man kan se at der sidder en masse som dårligt nok er tørre bag ørerne og tror at man kan vurdere en sag på så få oplysninger. Jeg vil da godt se et prospekt/info o.l. pr. mail.
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Samme her. |
Hej Imran, Velkommen til Amino - jeg håber du bliver! Jeg er selvfølgelig også altid interesseret i at høre om en seriøs investeringsmulighed. Jeg har sendt dig en PM og ser frem til at høre fra dig snarest, enten på telefonen eller via e-mail. Mange hilsner,
|