Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for køb aktier til en god pris langt under børsværdien

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej

Der er tale om aktier en veletableret virsksomhed med stor potientiale.

Jeg vil meget gerne fortælle mere om virksomheden og prisen ved en mail.

/V8 Holding

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 23:00

Hej

Er virsomheden børsnoteret ?  Hvis ja er det så i DK

Mvh

Ravn

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 23:02

Virksomheden er garanteret ikke børsnoteret, ellers ville du self. ikke sælge på Amino men på børsen.

Tidl. medarbejdere har tidl. prøvet at afhænde Saxo bank aktier på euroinvestor med lidt held..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virsomheden er børsnoteret men ikke i Danmark, hvis mere info ønskes anbefales at sende en mail.

/V8 Holding

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13

Hej Imran.

Det hemmelighedskrammeri, tænder min skeptisme, da den fortæller mig, at børsværdien på en aktie er altid den reelle værdi. Derfor kan den aldrig sælges til under værdien og hvorfor skule man sælge en aktie på markedet til under dens værdi ????

Den eftertænksomme Hmm

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:24

Kan du ikke bare fortælle hvilken virksomhed det er og hvilke fordele vi får som købere? Det er vel en lovlig handel og du tydeligvis gerne af med aktierne. Hvorfor så ikke bare smide det hele ud i plenum? På den måde kan alle jo se dit gode tilbud.

Som Glenn skriver, så bliver man automatisk en lille smule kritisk, når folk lover guld og grønne skove, uden rigtigt at ville vise noget frem. (Hermed ikke sagt, at dine aktier ikke er pengene værd - det skal jeg ikke gøre mig til dommer for!)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 02:07

Rasmus Hoeks:

Som Glenn skriver, så bliver man automatisk en lille smule kritisk, når folk lover guld og grønne skove, uden rigtigt at ville vise noget frem. (Hermed ikke sagt, at dine aktier ikke er pengene værd - det skal jeg ikke gøre mig til dommer for!)

I er alt for flinke og rare. Forestil dig et scenarium der ikke involverer manglende moral eller direkte lovovertrædelse? Nej vel?

Men mon ikke Stein Bagger, bankkrise mv. er for frisk i erindringen hos de fleste Aminoer, til at den slags virker herinde?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:42

Tænk jer nu i hvert fald grundigt om.

Hvorfor vil nogen sælge aktier, der traditionelt er letomsættelige på markedet, under markedsprisen? I virkelighedens verden foregår den slags vist kun ved salg af massive ejerposter eller ved ilikvide aktier, som meget sjældent handles.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 16:52

Imran Sadiq:

Virsomheden er børsnoteret men ikke i Danmark, hvis mere info ønskes anbefales at sende en mail.

/V8 Holding

Det du har gang i er da kriminelt i DK. 

Hvordan i alverden kan du sælge nogle aktier til under børsværdie? Enten er du en rigtigt rigtigt dårlig købmand eller en Svindler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Alle

Da denne er fuldstænding blevet misforstået, fjerner jeg hermed min posts. Jeg er godt nok skuffet over de mange anklager som vælter frem.

Dette forum er vistnok fuldt med en masse som er klar med beskyldninger uden at respektere hinanden.

Meget skuffet over den behandling.

/V8 holding

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)