|
Hej Der er tale om aktier en veletableret virsksomhed med stor potientiale. Jeg vil meget gerne fortælle mere om virksomheden og prisen ved en mail.
/V8 Holding
|
Hej
Er virsomheden børsnoteret ? Hvis ja er det så i DK
Mvh
Ravn
Debat
|
Hej Der er tale om aktier en veletableret virsksomhed med stor potientiale. Jeg vil meget gerne fortælle mere om virksomheden og prisen ved en mail.
/V8 Holding
|
|
Hej Er virsomheden børsnoteret ? Hvis ja er det så i DK Mvh Ravn |
|
Virsomheden er børsnoteret men ikke i Danmark, hvis mere info ønskes anbefales at sende en mail.
/V8 Holding |
|
Hej Imran. Det hemmelighedskrammeri, tænder min skeptisme, da den fortæller mig, at børsværdien på en aktie er altid den reelle værdi. Derfor kan den aldrig sælges til under værdien og hvorfor skule man sælge en aktie på markedet til under dens værdi ???? Den eftertænksomme |
|
Kan du ikke bare fortælle hvilken virksomhed det er og hvilke fordele vi får som købere? Det er vel en lovlig handel og du tydeligvis gerne af med aktierne. Hvorfor så ikke bare smide det hele ud i plenum? På den måde kan alle jo se dit gode tilbud.
|
I er alt for flinke og rare. Forestil dig et scenarium der ikke involverer manglende moral eller direkte lovovertrædelse? Nej vel? Men mon ikke Stein Bagger, bankkrise mv. er for frisk i erindringen hos de fleste Aminoer, til at den slags virker herinde? |
|
Tænk jer nu i hvert fald grundigt om. Hvorfor vil nogen sælge aktier, der traditionelt er letomsættelige på markedet, under markedsprisen? I virkelighedens verden foregår den slags vist kun ved salg af massive ejerposter eller ved ilikvide aktier, som meget sjældent handles. |
Det du har gang i er da kriminelt i DK. Hvordan i alverden kan du sælge nogle aktier til under børsværdie? Enten er du en rigtigt rigtigt dårlig købmand eller en Svindler.
|
|
Hej Alle Da denne er fuldstænding blevet misforstået, fjerner jeg hermed min posts. Jeg er godt nok skuffet over de mange anklager som vælter frem. Dette forum er vistnok fuldt med en masse som er klar med beskyldninger uden at respektere hinanden. Meget skuffet over den behandling.
/V8 holding
|