Hvad med en gammeldags klassisk barbering, til mændene ... ligesom i Asien. Med en børste smøres skum i ansigtet - der bruges en barberkniv og afsluttes med en varm klud - så er man næsten nyfødt! Til VIP kunderne kan det efterfølges af en hoved massage. |
En ting som helt sikkert ville få mig til at prøve en ny frisør ville være 5 minutters ekstra hovedbundsmassage. Det er simpelthen det bedste ved at gå til frisør... det undrer mig at man ikke kan købe det som tillæg. Det ville jeg gøre hver gang hvis det var - gange to
Derudover har min dreng på 5 år netop fået ny favoritfrisør... hun har nemlig hårspray farve som han må få i når han er færdig. Så pyt med at han ligner et grønkålshoved med hanekam når han kommer hjem - han synes det er megasejt og han må selv vælge farve.
Ellers tror jeg også at en hårkur som ekstra ville være godt - det kunne i måske få sponsoreret af leverandøren.
Tænk generelt i forkælelse. Det er irriterende at bruge tid på frisørtider - men hvis man kan se frem til lidt ekstra god behandling er det måske ikke så slemt alligevel.
Forresten er der en frisør her i lokalområdet hvor kunderne altid får tilbudt et varmt fodbad. En lidt mærkelig ting, men folk sidder altså med fødderne i en skummende zinkbalje derinde og synes det er rigtig lækkert... og det har givet god mund til mund omtale - nok fordi folk også synes at det er lidt småskørt - altså på en god måde.