Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for 1200 kr pr. måned

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 10 person

Ikke engang i Indien kan man få kvalificeret arbejdskraft til 15 kr. i timen.

Fireball:
Hvad ville man kunne få tilsvarende i Danmark

Hvis du vil poste dårligere parodier på en joke, så gør det i det mindste i kategorien "Cafe". At fylde SEO kategorien op med direkte idiotiske spørgsmål som dette er fand'me en hån måd alle andre her i debatten.

Er der ikke en admin der kan slette hele denne tråd?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Hvis du vil poste dårligere parodier på en joke, så gør det i det mindste i kategorien "Cafe". At fylde SEO kategorien op med direkte idiotiske spørgsmål som dette er fand'me en hån måd alle andre her i debatten.

Hej Mikkel,

Hvis der ikke er nogen, der spørger om de der indertilbud, så bliver der ikke lejlighed til at fortælle om "kvaliteten" af deres arbejde. Læser andre iværksættere nu denne tråd, står det nok klart, at de ikke skal forvente noget af den slags og kan bruge deres penge bedre andetsteds.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:13

Frank, jeg synes det er pinligt at Amino er ved at udvikle sig til et sted hvor løgnehistorier og Trolls dominerer mere og mere.

At spørge, i et seriøst iværksætterforum, om der er nogle i Danmark der gider at arbejde til UNDER 15 kr. i timen har sgu da ikke nogen som helst værdi. Det er en ligegyldig parodi på en joke, som mere hører til på EB eller Arto.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:18

Mikkel deMib Svendsen:

At spørge, i et seriøst iværksætterforum, om der er nogle i Danmark der gider at arbejde til UNDER 15 kr. i timen har sgu da ikke nogen som helst værdi. Det er en ligegyldig parodi på en joke, som mere hører til på EB eller Arto.

Hej igen,

Jeg læste nu ikke spørgsmålet som, om han kunne få folk til at arbejde for så lidt, men nærmere, hvor meget man kunne få for 1200 kroner i Danmark.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu ved jeg ikke hvem Troll´en er! Det kan man vel diskutere ligesom som man kan vælge at fortolke hans spørgsmål så det passer bedst ind i sit eget hoved.

Jimmy

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:30
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Mikkel deMib Svendsen:

Det mente du ikke, vel?

Selv om du synes, at det er en parodi er den almindelige bruger af SEO ydelser jo ikke klar over det. Lige meget hvad der sker får vi jo alle en spam email ind en gang imellem. Og mange kunne jo få den opfattelse, at man får noget for pengene.

Så ved at debattere emnet har vi da alle tiders mulighed for at bevise, at man får hvad man betaler for.

Jeg har da selv den opfattelse, at hvis vi taler engelsksprogede websites, så MÅ der være nogle guldkorn ind imellem, hvor det kunne være en fordel at trække på andre ressourcer. Hvis vi taler rent danske sites er jeg på den anden side overbevist om, at  udenlandsk SEO vil gøre mere skade end gavn.

Vi lever begge bl.a. af at hjælpe virksomheder med søgemaskineoptimering. Hvis det er en dårlig parodi, er det så ikke bedre at få vendt den sten også? Det gør jo folks vej fra ikke at gøre noget til at tage den rigtige beslutning endnu kortere, når denne sten er vendt.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 7 person

Du mener da ikke seriøst, Christian, at tråde som denne - og desværre efterhånden flertallet af SEO debatter her på Amino, har nogen som helst værdi for iværksættere? Jeg havde helt ærligt lidt større forventninger til dig.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 10:59
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Du mener da ikke seriøst, Christian, at tråde som denne - og desværre efterhånden flertallet af SEO debatter her på Amino, har nogen som helst værdi for iværksættere? Jeg havde helt ærligt lidt større forventninger til dig.

Enig! Det er efterhånden en parodi med SEO forrummet og ufatteligt at så mange vil have dette som en levevej. Jeg er glad for, at jeg ikke længere er ny indenfor iværksætteri, for ellers ville jeg virkelig falde i, på mange SEO punkter. Det kan man jo også se af trådstarters spørgsmål, der spørger, om man kan få det billigere??Det er det samme som, at surfe amerikanske SEO sider og læse at DC er en myte og så tro på det. Virkeligt ærgerligt!

Det er på tide at der bliver ryddet op på dette område og at de, der mener, at de hurtige bucks er tjent på SEO området, får en anden opfattelse og det kan folk som Mikkel DeMib og Rosenstand ikke kæmpe hårdt nok for.

Man skal som iværksætter vide, hvad der skal lyttes til og hvad der skal smides ud. Hmm

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:08

Tak, Simona - men som du sikkert har set, så har Thomas allerede  trukket sig (i hvert fald for en periode) og jeg overvejer da meget det samme. Der er øjensynligt et flertal her på Amino, som gerne vil have det på den måde som det har udviklet sig, og administratorerne af Amino er tilsyneladende enige. Jeg skal jo ikke bestemme at det skal være anderledes - det er ikke min debat, så jeg ender nok også bare med at bruge min tid andre steder og hjælpe der hvor hjælpen bliver værdsat.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16

@ Jimmy 

Den omtale af mig som troll har jeg ikke bedt om og den synes jeg du skal fjerne. Mit spørgsmål er relevant, for det er allemands ret  til at se hvad udlandet kan byde på. 

Jeg skriver også man er næsten nød til at teste dem for at se om jeg bare bliver tørretgrundigt.

@ øvrige jeg kan ikke forstå den ophidselse der er fra visse personer, Skal jeg tolke det som angst for at det lille smørhul i sider i er ved at blive mindre.

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)