Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence MediaDirekt

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kjaerbo

Jeg blander ikke noget sammen.  Jeg er i bund og grund blot - af en af Jer - blevet bedt om at verificere, hvorvidt konkurrencen er reel eller ej.  Hvordan Mediadirekt opfører sig generelt, har jeg ikke noget indblik i.  Det er muligt, at jeg er "farvet" pga. min gevinst.  Som udgangspunkt nærer jeg ikke de store følelser for diverse adwords-firmaer, der ringer konstant.  Jeg har dog drevet forretning i snart 20 år, og er efterhånden blevet skarp til at sortere lort fra lagkage - og hopper ikke på forskellige smarte salgstaler / Salgstricks.  Da vi blev kontaktet af Mediadirekt første gang, var jeg heller indstillet på at indlede nogen form for forretning, da jeg generelt katagoriserer dem på samme lave trin i min vurdering af relevans.  Men i dette tilfælde har jeg fået mere, end jeg som udgangspunkt blev lovet.  Så naturligvis holder jeg en vis hånd over Mediadirekt.

Jeg fik dog forhandlet mig frem til nogle - for os gunstige vilkår, således det ville svare sig uanset hvad udfaldet af konkurrencen måtte blive.  Og ærlig talt - så var det ikke konkurrencen, der trak interessen.  Det bør menigmand jo også vide, når man vælger at handle et sted - at det går ud på at tjene penge.  Kan det være gensidigt - så er det selvfølgelig optimalt.  Desværre bare langt fra normen.

Derfor må devisen vel være, at man nok ikke skal bygge sin forretning op på tilfældigheder - men i stedet prioritere de kroner, der deles ud af kassen.

Det er jo ikke fordi at de kr. 11.000 flytter noget som helst i vort regnskab - og der er drukket champagne på den konto.  Så om vi ikke havde vundet, og i stedet fået en af de "berømte" 2.pladser, så tror jeg egentlig at min holdning havde været den samme til Mediadirekt.  Da jeg sagde ja til tilbudet, var det ikke fordi jeg forventede mig noget som helst - udover det på skrift.  Så det er vel egentlig ok betingelser !?

Min holdning til dette er derfor, at hvis man gider bruge tid og kræfter på at jagte nogle håbløse betingelser, etik o.a. tvivlsomme slagsmetoder i stedet for at passe sin kerneforretning, så har man enten for lidt at lave i kerneforretningen, ellers prioriterer man den kostbare tid forkert, da jeg ikke kan se, at der ligger nogen form for trigger, der kan berige Jeres forretning - udover at få omstøbt gevinsten - og blive kr. 11.000 bundne småpenge rigere

Man kan jo bare sige nej, hvis noget lyder for godt til at være sandt.  Ved at sige ja, løber man altid en vis risiko - uanset om man køber marketing over telefonen, eller man tegner en sikringsaftale mod skadedyr.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:55 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det sjoveste ved denne tråd ville være, hvis salgsmoden og mediadirekt er een og samme person (måske endda samme IP-adresse) Big Smile

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:01 | Låst

De otte 2. præmerier I nu har præsenteret. Er de alle sammen vundet i en og samme lodtrækning, som kun havde én enkelt 1. præmie?

Og hvordan hænger det sammen med din forklaring på de mange 2. præmier?

MediaDirekt ApS:
Når der så er "så mange" der har vundet 2. præmien, skyldes det jo også, som I selv skriver her, at mange takker NEJ  til præmien af forskellige årsager og derfor tilbyder vi jo så denne 2. præmie til en anden deltager.

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:11 | Låst

salgsmoden:

Kjaerbo

Jeg blander ikke noget sammen.  Jeg er i bund og grund blot - af en af Jer - blevet bedt om at verificere, hvorvidt konkurrencen er reel eller ej.  Hvordan Mediadirekt opfører sig generelt, har jeg ikke noget indblik i.  Det er muligt, at jeg er "farvet" pga. min gevinst.

Hvis du mener at kritikken af måden denne såkaldte "konkurrence" er skruet sammen, blot er sure opstød fra dårlige tabere, som er sure over at de ikke har vundet noget. Samtidig med at du undskylder mediadirekts salgsmetoder, med at vi blot kan "takke nej til tilbuddet". Og så nu også insinuerer at vores eneste formål med dette kan være, at vi ønsker at omstøde den flade 2. præmie med 1. gevinsten.

Så synes jeg helt ærligt at du blander tingene lidt sammen. Jeg er aldeles ikke sur over at jeg ikke havde vundet andet end muligheden for et godt tilbud. Jeg tillader mig blot at stille spørgsmålstegn ved denne form for markedsføring! Er det så svært at fatte, at nogen kan have en generel interesse i det, uden at der skal ligge nogen bagvedliggende "trigger"?

Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:25 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hold nu !

Inden man poster sådan et indlæg bør man nok gøre sin DD først ved at tjekke op på de links, jeg har vedhæftet og dermed også læse indlæggene.

Chrisal A/S har eksisteret siden 1991 - tjek selv resten.

Jeg afholder mig fra at besvare yderligere indlæg i denne debat, da den i mine øjne begynder at virke meningsløs og patetisk, når man ikke som objektiv kan bidrage konstruktivt, uden at beskyldes for at have en dobbeltidentitet - som tak for at bringe lys over sagen - og Jeres spørgsmål.

Held og lykke til Jer...

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:46 | Låst

Jeg synes det er ret usmart at man fra mediadirects side fortsat fastholder at det her er en smart måde at føre kampagner på. Istedet for at prøve at komme de utilfredse kunder i møde, forsøger man i bedste spindoktor-stil at udvande disse argumenter med udsagn fra "tilfredse vindere" af et tilbud. 

En klikpris er jo den pris i tager for jeres produkt, men lur mig ikke om den er en smule højere når i sammensætter den til en "vinder" end når i ligger i benhårde forhandlinger med en kunde der ved hvor skoen skal trykkes. 

Man må sige det er kreativt, men mon ikke det er udtænkt i jeres interesse, og KUN i jeres interesse, fordi jeg har svært ved at se hvordan en kunde er bedre stillet ved at deltage i denne gratis konkurrence, end de kunne være ved at indhente tilbud fra 4 andre leverandører

Jeg under jer ikke at i skal tjene penge, men som fagmand er jeg ikke glad for metoderne.

Det er jo også bare min mening, og hvis i tjener penge på konkurrencen (som jeg er sikker på i gør, siden i bruger penge på reklamer her på amino KUN til denne konkurrence) og ellers kan leve med at blive kritiseret omkring jeres metoder, når i lever af et søgemaskine produkt.. så er det jeres sag. 

Jeg kan bare konstaterer med lidt googling - at det ikke er første gang i har været kreative med jeres markedsføring :

http://seomekanikeren.blogspot.com/2008/12/mediadirect-telefoncanvas-uden-forstand.html

:)

God weekend

-Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55 | Låst

MediaDirekt ApS:

Peter Sørensen:

Det kan da kun være positivt at vinde en præmie og det bedste er det der er gratis.

Det her er ret sødt.
"gratis" 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bliver sgu lidt ked af at læse en tråd som denne. Huh?

Manden har jo succes med sin konkurrence, han fik solgt og opnået nok sit mål med kampagen. Tillykke her fra. Yes

Dog får manden mine tårer til at trille ned ad min kind, da han virkelig ødelægger mange iværksætters forståelser for salg.

Mand, du har jo gennemført en super flot og effektiv manipulations kampagne bakket op med telefonsalg, ved at presse på folk til at købe, og du bruger frygt- og grådighedsmotivet til at få folk til at handle over telefonen. Det gør mig ked af det.

”Det er her og nu eller aldrig” budskabet, som du har brugt, gør at mange iværksættere har svært ved at canvasse på mandag, fordi de forbinder deres salgsfrygt med dine metoder.

Hvis du bare havde gjort dit arbejde til en inspiration for andre virksomheder og iværksætter, så ville du have mig og en masse andre som kunder på mandag. Måske ville vi give dig Guru-status og lytte til dine råd og vidunderlige vejledning fordi du har succes. Hvordan vil det ikke føles for dig ?

Du ved ligeså godt som jeg, at de metoder du har brugt kategoriseres som manipulation – de fleste ser det først nu, pga mit svar her, men jeg er sikker på, at metoderne ikke er nye for dig. Din succes røber din viden.

Viden er magt, og magt kan bruges på 2 måde. Min eller din måde.

Jeg vil bare ønske, at du var en inspiration istedet.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:24 | Låst

Fik nøjagtig det samme at vide og da de så sagde jeg havde vundet en konkurrence og at jeg bare skulle betale 999 kr ringede mine alarm klokker!

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:30 | Låst

Glenn Kibsgaard:

Jeg bliver sgu lidt ked af at læse en tråd som denne. Huh?

Manden har jo succes med sin konkurrence, han fik solgt og opnået nok sit mål med kampagen. Tillykke her fra. Yes

Dog får manden mine tårer til at trille ned ad min kind, da han virkelig ødelægger mange iværksætters forståelser for salg.

Mand, du har jo gennemført en super flot og effektiv manipulations kampagne bakket op med telefonsalg, ved at presse på folk til at købe, og du bruger frygt- og grådighedsmotivet til at få folk til at handle over telefonen. Det gør mig ked af det.

”Det er her og nu eller aldrig” budskabet, som du har brugt, gør at mange iværksættere har svært ved at canvasse på mandag, fordi de forbinder deres salgsfrygt med dine metoder.

Hvis du bare havde gjort dit arbejde til en inspiration for andre virksomheder og iværksætter, så ville du have mig og en masse andre som kunder på mandag. Måske ville vi give dig Guru-status og lytte til dine råd og vidunderlige vejledning fordi du har succes. Hvordan vil det ikke føles for dig ?

Du ved ligeså godt som jeg, at de metoder du har brugt kategoriseres som manipulation – de fleste ser det først nu, pga mit svar her, men jeg er sikker på, at metoderne ikke er nye for dig. Din succes røber din viden.

Viden er magt, og magt kan bruges på 2 måde. Min eller din måde.

Jeg vil bare ønske, at du var en inspiration istedet.

Der tager jeg sørme hatten af for dig, Glenn. Yes

Det kunne jeg ikke selv udtrykke mere præcist.

Venlig hilsen,

Christian

Side 6 ud af 8 (78 indlæg)