Første gang jeg tilmeldte mig, og et par dage senere strøg med 2. præmien, var i august måned og da stod den samme Chrisal som "sidste måneds vinder" :-)
Det lader til at de fleste her inde får meget hurtig besked om resultatet af lodtrækningen. Og I har også 3 vindere af 2. præmien på den side du henviser til, imens der kun står en gammel vinder af 1. præmien. Så I må da have fundet frem til en masse første præmie vindere med alle de lodtrækninger. Hvor mange 1. præmier har I uddelt og hvem vandt disse 1. præmier?
|
Kære MediaDirekt ApS
Du kan argumenterer her og til evigheden om hvor mange af jeres kunder er glade for jeres service, og genbestiller samt hvad i gør som ingen andre af jeres konkurrenter gør. I har jokket gevaldigt i spinaten, og istedet for at indrømme det, og rode bod på jeres aktivitet prøvet i at forsvare den, på trods af den forståelige utilfredshed.
Mit råd, få den side ned omgående, om ikke andet så for at undgå flere skuffede "kunder" - i værste fald for at undgå en evt. politianmeldelse, om det så er på kant med loven må de afgøre.
Jeg synes i skulle gå tilbage til tegnebrættet og finde på en kampagne der ikke skaber massiv skuffelse blandt jeres prospekter, og derigennem skaber en større mulighed for at komme igennem med jeres andre - unikke - salgsargumenter, som folk så kan tage beslutning ud fra uden at være forblændet af en konkurrence-maske.
-Karsten