Jeg søger på en vegne af en virksomhed som jeg repræsenterer et SEO firma som kan finde ud af alt vedr. optimering, undgå dupplicate content når en kunde har 20 domæner som skal pege på 1 side.
CMS løsningerne er lavet i .NET og kører på IIS6+7 og i skal vide hvordan det fungerer.
Skriv gerne en URL til website her i tråden så kigger jeg lige på hvad i kan og så kontakter jeg jer herefter.
Der er ialt implementeret et godt stykke over 300 CMS løsninger - dvs. du har mulighed for at få en god kontaktflade igennem os.
Jeg har mange års erfaring med optimering af dynamiske websites, duplicate content og det meste anden teknisk SEO - ja, det er vel nok det jeg ude omkring i verden er mest kendt for :)
Du er velkommen til at tage fat i mig på mikkel@demib.com eller 22 27 07 10
Har du hørt om min spritnye service, hvor jeg gratis finder leverandøren til dig? Du kan læse om det på www.indkobsafdelingen.dk eller ringe til mig på 61 28 83 84. Så kan vi tage en snak om det. Der er mange kompetente folk om lige det emne herinde på Amino, så hvis du ikke får brug for mig i denne omgang, kan du sende mig en tanke næste gang du har brug for noget.
Mvh.
Michael Kousgaard
P.S. Hvis du ender med at finde en kompetent person, vil jeg da gerne høre om det. Jeg leder konstant efter interessante leverandører, som er villige til at betale en provision for det salg, jeg kan skaffe dem.
Vi er ikke eksperter, vi er bare rigtig gode til det vi laver. Vi har gennem tiden arbejdet med mange CMS systemer og mange problemstillinger inden for SEO.
Vi kan hjælpe firmaet med deres CMS så det bliver SEO venligt og vi kan hjælpe alle firmaets kunder med gode placeringer. Vi arbejder meget med partnerløsninger allerede og kan helt sikkert finde en passende ordning.
Vi har kontorer i nordsjælland og kolding.
Mvh
Jesper@proseo.dk - 3165 0808
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Det lyder som en spændene opgave, og det lyder til at være en opgave der passer perfekt til vores firma. Du kan evt. gå ind og læse lidt mere om hvem vi er, og hvad vi laver på vores hjemmeside. Her vil du også finde dokumenterede referencer, som der er værd lige at løbe igennem.
Ellers er du velkommen til at skrive en mail til mig på mc@nli.dk, hvor du uddyber opgaven lidt mere, og så vil jeg vende tilbage med et tilbud på opgaven, og ellers ringer en konsulent dig op, og høre hvis der er noget der skal udspecificeres yderligere.
Vi har også en bureau aftale som der ud fra det du skriver, kunne være en ganske interessant mulighed for dit firma. Her optjener i bureau kommision beregnet på grundlag af indbetalinger fra jeres reference/kunde,