Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Splittest

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og mangler en som kan hjælpe mig med at sætte en splittest op til min Magentoshop.

Mener du at du kan byde ind på opgaven vil jeg bede dig om at sende mig en PM med referencer og pris.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:04

Kan du uddybe lidt mere, hvad det er du ønsker?

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 12:54

Ja, jeg tror også den kræver lidt mere information. 

Ønsker du at teste et helt layout op imod et andet - er det en kategori side, en produktside... 

MAGENTO har jo et udemærket integreret system til Multivarians test via GWO, men er lidt mere snørklet når det kommer til en A/B split test. 

:)

-Karsten

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:31

Kender ikke specifikt til Magento men skulle mene at google analytics kan klare det uden problemer, og den er nem at bruge :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:33

sydbolig.dk:

Kender ikke specifikt til Magento men skulle mene at google analytics kan klare det uden problemer, og den er nem at bruge :-)

Ahem, GA kan ikke lave split-test eller MVT-test, det kan Google Website Optimizer til gengæld :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:12

Det er hjælp til multivarians test via GWO jeg er ude efter.

Jeg har brug for hjælp til både at sætte det op (har selv forsøgt og det driller lidt) samt lave de forskellige varianter. Eks. testning af billedestørrelse på hele produktlinien i shoppen (ikke kun et enkelt produkt eller to), forskellige kombinationer af tekst, placering og billeder på forsiden, forskellige Call to Action elementer etc.           

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 08:15

Hvis du har mod på selv at gå i krig med GWO, så vil jeg foreslå dig at tage til dette gwo-kursus (i aften i København). Hvis du ikke har mulighed for det, så er der masser af læsestof her: http://www.v4d5.net/websiteoptimizer/.

Hvis du ikke har tid eller er interesseret i, selv at gøre det tekniske, så må du selvsagt betale dig fra det. Morten Vadskær (som afholder ovennævnte kursus) er en af de bedste, alternativt kan du kontakte Jacob fra www.webanalytiker.dk.

Du kan også skrive mig en privat besked med lidt mere information, så vil jeg forsøge at hjælpe dig - men de to ovenstående er altså ret meget bedre end jeg er Smile

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:22

Hej Harpel. 

Når du bevæger dig udenfor det område som MAGENTO har integreret i deres backend system, så bliver det ligsom på alle platformer utroligt langhåret. 

Jeg kan godt forstå du vil gøre det over hele sitet på en gang, og det kan også lade sig gøre, men det koster mange flere timer at sætte op. Det kommer alt sammen an på hvor mange opsætningstimer en programmør skal bruge for netop dit design og opsætning.

Selve indholdet i testen, forberedelse osv. er det samme, men det koster ekstra fordi programmøren skal dybere ind i systemet. 

Du er velkommen til at skrive til mig (PM via amino - eller karsten {snabel-a} tracemedia.eu), så kigger vi på det, og laver et godt tilbud til dig, men når du vil have dynamiske elementer til at indgå i en multivarians test - koster det timer. 

Der er mange fordele ved at have et site der får masser af trafik, og en af disse er man kan køre multivarians teste uden at skulle nifle for meget med kildekoderne. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)