Hej Andreas.
Jeg er lidt i tvivl om du kan forbedre din konventering, da vi ikke kender til din markedsføringstiltag.
Men jeg er ret sikker på, at din forside skaber ikke tryghed som de besøgende søger ved første øjesyn, altså før man scroller ned og læser hele din tekst.
Mit første indtryk af din forside – jeg sælger ! Mine tanker – jeg søger tryghed for mit produkt og derfor søger jeg også anerkendelse af dette.
Det som besøgende vil have ved første indtryk, er at du giver anerkendelse for deres behov. Og det gør du ikke ved at SKRIGE – jeg sælger.
Så hvis jeg var dig, vil jeg bygge min forside om, så den understøtter disse udsagn:
Din tryghed mod skader:
Har du brug for en uddybning, så kontakt mig helt uforpligende.
/Glenn Kibsgaard |
Tak for jeres svar.
Glenn, det er også derfor jeg overvejer at få lavet nyt design, og i den forbindelse få lavet om på tekst osv.
Jeg har planer om at få flyttet det meste af "infoen" ind på en side for sig selv, så man på forsiden blot får billeder af produkter, samt lidt tillidsskabende tekst og et par youtube-videoer som demonstrerer produktet.
I starten stod teksten øverst, og produktbillederne helt nede i bunden. Jeg har dog ud fra Thomas Rosenstands bog valgt at have nogle produktbilleder øverst og teksten lidt længere nede. Det virker også meget godt - Jeg skal bare have skrevet teksten om så den er mere tillidsskabende :-)