Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget vil et unikt design konvertere?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg er lidt i tvivl om du kan forbedre din konventering, da vi ikke kender til din markedsføringstiltag.

Men jeg er ret sikker på, at din forside skaber ikke tryghed som de besøgende søger ved første øjesyn, altså før man scroller ned og læser hele din tekst.

Mit første indtryk af din forside  – jeg sælger !

Mine tanker – jeg søger tryghed for mit produkt og derfor søger jeg også anerkendelse af dette.

Det som besøgende vil have ved første indtryk, er at du giver anerkendelse for deres behov. Og det gør du ikke ved at SKRIGE – jeg sælger.

Så hvis jeg var dig, vil jeg bygge min forside om, så den understøtter disse udsagn:

Din tryghed mod skader:
Når du handler hos iSHIELD.dk er du altid sikret en ordentlig handel.
- Livstidsgaranti på alle vores produkter.
- 30 dages fuld returret igennem ZAGG.
- Det tyndeste og mest holdbare cover du kan finde.

Har du brug for en uddybning, så kontakt mig helt uforpligende.

/Glenn Kibsgaard

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:06

Tak for jeres svar.

Glenn, det er også derfor jeg overvejer at få lavet nyt design, og i den forbindelse få lavet om på tekst osv.

Jeg har planer om at få flyttet det meste af "infoen" ind på en side for sig selv, så man på forsiden blot får billeder af produkter, samt lidt tillidsskabende tekst og et par youtube-videoer som demonstrerer produktet.

I starten stod teksten øverst, og produktbillederne helt nede i bunden. Jeg har dog ud fra Thomas Rosenstands bog valgt at have nogle produktbilleder øverst og teksten lidt længere nede. Det virker også meget godt - Jeg skal bare have skrevet teksten om så den er mere tillidsskabende :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Hej igen.

Andreas:

Tak for jeres svar.

Glenn, det er også derfor jeg overvejer at få lavet nyt design, og i den forbindelse få lavet om på tekst osv.

Jeg har planer om at få flyttet det meste af "infoen" ind på en side for sig selv, så man på forsiden blot får billeder af produkter, samt lidt tillidsskabende tekst og et par youtube-videoer som demonstrerer produktet.

Det lyder interessant, BUT KEEP IT SIMPLE Stick out tongue

Andreas:

I starten stod teksten øverst, og produktbillederne helt nede i bunden. Jeg har dog ud fra Thomas Rosenstands bog valgt at have nogle produktbilleder øverst og teksten lidt længere nede. Det virker også meget godt - Jeg skal bare have skrevet teksten om så den er mere tillidsskabende :-)

Jeg har ikke læst hans anerkendte bog, men jeg tror du har misforstået emnet. For du viser ikke produktbilleder med salgsbilleder!

tjek http://www.zagg.com/

Kan du se forskellen nu, på dine produktbilleder og deres produktbilleder ?

Lad dig inspirere af deres side, så kommer du endnu tættere på dine potentielle indtægt. Dog siges det med forbehold til din markedsføringstiltag da jeg ikke kender dem!!

/Glenn

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 17:22

Hej Andreas. 

Hvis du konverterer 8-10% i dag, ville jeg fokusere mere på at få mere trafik ind, end jeg ville fokuserer på at redesigne dit site. Læs evt. usabillity guru'en Jacob Nielsens råd omkring redesign det kan være behæftet med et fald i din konvertering hvis du lige pludselig laver om på et design, der principielt virker. 

Jeg synes dit site, som det ser ud, med de ting der er, det vareudbud du har og den kundegruppe du henvender dig til - er ganske acceptabelt, hvilket jo også afspejles i din konverteringsrate

Brug hellere pengene på at fortsat få mere -kvalitetstrafik- ind og derigennem at tjene nok til, længere nede af vejen, at skulle -langsomt- introducere dine brugere til et design, der så måske ville give dig et løft på 1% eller lign. i konvertering. 

Uden at kende til din trafik, og dine besøgendes adfærd (som er nødvendig hvis man skal give et kvalificeret bud) - så er jeg bange for du kan ødelægge mere end du potentielt ville få ved at ligge skuden alt for drastisk om. 

Dont fix whats not broken - at least not just yet ;)

-Karsten 

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:24

Hej Glenn

Du har egentlig ret - Utroligt så mange ting der pludselig kan gå op for én, når man får de rette kommentarer.

Grunden til at jeg brugte "salgsbilleder" var, at jeg tænkte, at så kunne kunden nemmere findes lige nøjagtig deres mobiltelefon (Hvis de nu ikke kunne huske hvilken model de havde, så kunne de blot kigge på billederne.) Men det kunne godt være, at jeg skulle bruge selve produktbilledet.

Det eneste problem er bare, at producenten langt fra har lavet produktbilleder på alle produkterne :-(

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Hov, dine produktbilleder kan bruges, når man klikke på Produktnavn ude i venstre side. Det er jo genialt genkendelses effekt du skaber med billederne.

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:35

Hej Karsten

Det var god læsning du linkede til der.

Jeg har lige været inde og kigge på tallene, og min konvertering er dog faldet lidt. Over den sidste måned har jeg konverteret ca. 7% af besøgene til salg.

Webshoppen har dog kun været oppe i 3 måneders tid, så det var derfor jeg tænkte, at hvis der skulle nyt design til, så skulle det være nu, inden at jeg virkelig "gik stort" med firmaet.

Det er dog rigtig hvad du skriver - hvorfor ændre på noget som virker. Spørgsmålet er bare, om der er nogle kunder der fravælger min webshop, da de kan se, at det er et standard webdesign fra DanDomain, som bare er blevet tilpasset en smule?

Det er der nok ikke nogen, der kan svare på, før man har prøvet det andet :-)

Men det kan godt være, at de 13.000 er givet bedre ud på markedsføring. :-)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:37

Glenn Kibsgaard:

Hov, dine produktbilleder kan bruges, når man klikke på Produktnavn ude i venstre side. Det er jo genialt genkendelses effekt du skaber med billederne.

Hej Glenn, jeg forstår ikke lige hvad du mener? Vil du være venlig at uddybe :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43

Andreas:

Glenn Kibsgaard:

Hej Glenn, jeg forstår ikke lige hvad du mener? Vil du være venlig at uddybe :-)

Selvfølgelig.

Først vil jeg lige sige, at hvad Karsten siger, er altid noget man skal tag seriøst, for han bringer altid guldkorn. Jeg har lært at hvis man ikke helt forstår, så skriv til ham. Jeg sikker på at han vil uddybe,

Dine nuværende billeder skabe genkendelse hos læseren, så istedet for at bruge en masse tid på at lede tekster igennem for brand og model så bruger billederne istedet, som du rigtig nok skriver.

Så du må endelige ikke smide dem ud.

Er jeg klar i mit budskab ??

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 17:47

Ja det tror jeg du er - Behold mine nuværende billeder da de skaber genkendelseseffekt :-)

Også derfor jeg har valgt at bruge dem.

Når man klikker ind på produktet, kan man så se ZAGG's produktbillede på de produkter, som de har lavet det til.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)