Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget vil et unikt design konvertere?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:

Jeg ønsker bare ikke at give 3-5.000 kr da jeg er bange for at få fat i nogle amatører.

Jeg tror ikke du skal være bange for at få fat i nogle amatører bare fordi det f.eks. koster 3-5.000 kroner.

Man kan ofte få et godt indblik ved at kigge på deres portfolie Stick out tongue

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:35

Hej Andreas, hvorfor ikke få designet en ny webshop med et .com domæne og så giv den fuld gas med et super produkt der kan sendes overalt til en billig penge!!  Hvorfor sætte limit på din shop og kun sælge i DK!!  

Hvis jeg var dig så fik jeg redesignet den danske side(den sælger jo allerede). så et lille redesign for omkring 2000-3000 og så ville jeg nok satse mere internationalt med .com domæne og blive en af de førende på markedet internationalt med et superprodukt, der kan leveres billigt.

Dog skal du af med 5.000 for et unikt design(send en pm) og jeg skal fortælle dig hvor og hvordan og du har sparet 10.000 for et professionelt design, der vil blive fuldt implementeret, dog skal du selv stå for indkøb af payment gateway og SSL certifikat samt domain name.

Desuden skal du af med en sjat penge (ca.5000 da det er hårdere konkurrence) for a positionere dig i Google.com, her kan også spares 10.000 det rette sted :-)

All the best

Vi vil ha kvalitetssider på nettet!!!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Morten Kaltoft:
13.000 er da en ordenlig sjat for et unikt design på en standardskabelon. Du kan finde MANGE andre, som kan lave det, måske bedre, til det halve.

Velkommen til en verden uden for avisruten!

Har du nogen som helst begreb om hvor meget analyse arbejde der ligger i at lave et design, hvor mange papirer der bliver krøllet sammen, mængden som skal designes eller den tid en integration faktisk tager (selv om det er en standard template?)

Ja, man kan sikkert finde mange som kan lave det billigere til det halve, men hvor mange penge har du tænkt dig at bruge i forsøget.

Det er nok mere sandsynligt at du finder MANGE som laver noget værre til det dobbelte.

Jimmy

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:14

Business:

Claus_Schrøder:

tja valgtet er dit, men der er altid et alternativ...

Jeg ved godt hvad jeg ville vælge?! -men valget er dit

Claus

Verdens mest irriterende svar i en tråd Big Smile

Beklager jeg gav verdens mest irriterende svar i en tråd, på trod af jeg i en god mening gad udtryk for min holdning om at der var forskellige (andre)muligheder end lige at lade et website ren-designe og det er et valg der skal tages.

Mit valg ville være at bruge ressourcerne på marketing! Mere præcis bruge 13.000 på goole Adword.

God aften til alle,

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)