Du ska ikke høre på dem der ikke synes det er fedt med opfundne ord. Tænk på det sådan: det er helt sikkert billige ord at byde på og quality score er sikkert god for dem da det hele matcher!
Både og, siden Google introducerede ordbogen og foreslår søgninger når man taster, så har mange af de typiske stavefejl mistet meget af deres værdi.
Ja det er sgu godt gået.... Du har selv stjålet en tekst, kørt den igennem Google Translate og så knaldet den op på et site med nogle reklamer.... Hvis bare der var flere af din slags - så var finanskrisen for længst borte og glemt ;)
Nej seriøst.... Du beder om råd? Mit råd er at du tager dig sammen og producerer noget af værdi - så skal kunderne også nok komme. Det du har "produceret" med det site kan jeg ærligt talt ikke forstå du kan få dig selv til at lægge navn til - skammer du dig ikke det mindste over at hapse en tekst fra et andet site og så bare køre den gennem GT????
Ja.... man undres....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg vil bare lige sige at jeg kan se siden Overvej at få nogle afsnit ind i din nederste tekst.. Og evt. nogle links dernede også.
Han kunne også overveje at lade være med at kopiere Wikipedias artikel om skønhed (uden at angive kilde) og køre den gennem en maskinoversætter.
Wikipedia:
"Æstetikken fik lagt sin grundsten da Gottlieb
Baumgarten udgav tobindsværket Aesthetica med et bind i hvert
af årene 1750
og 1758."
Wantbeautyness.com:
"Aesthetics had laid his foundation stone as Gottlieb Baumgarten
published tobindsv�rket Aesthetica with a volume in each of the years
1750 and 1758th"
Søren Højby Skriver, Wikipedia-artikler må kun gengives med kildeangivelse. At du ændrer teksten ved at køre den gennem en maskinoversætter gør det ikke mere lovligt. Teksten er også stort set ulæselig pga. grammatikfejl og ord, der er forkerte i konteksten, og der er tegnsætfejl.
Du skal fokusere meget mere på kvalitets indhold. Affiliate Marketing kan tjene mange penge til dig, men det er ikke så nemt. Du skal ligge meget mere arbejde i dine sider, hvis du vil have et godt resultat.
Du ska ikke høre på dem der ikke synes det er fedt med opfundne ord. Tænk på det sådan: det er helt sikkert billige ord at byde på og quality score er sikkert god for dem da det hele matcher!
Både og, siden Google introducerede ordbogen og foreslår søgninger når man taster, så har mange af de typiske stavefejl mistet meget af deres værdi.
Fair nok, jeg burde nok lige markere mit indlæg med "sarkasme" næste gang, så det fremgår tydeligere.
Jeg er målløs! For det første er pointen med et standardiseret sprog, at vi rent faktisk kan forstå hinanden. For det andet er det forretningsmæssigt hul i hovedet at bruge ord som "weigthloose," som der er færre end ti søgninger på om måneden i hele verden.
EDIT: Okay, kan forstå på Tony, at det var sarkastisk ment. Den fangede jeg ikke lige ved første gennemlæsning
Fair nok, jeg burde nok lige markere mit indlæg med "sarkasme" næste gang, så det fremgår tydeligere.
Nu jeg læser dit indlæg igen, så kan jeg godt se lidt sarkasme i det, men indholdet af dit indlæg er alt andet lige stadig sandt, selv om det ikke er så slag kraftigt som det var en gang :-)
My first affiliate site - Ris og ros has been an exciting journey into the world of online marketing. Building this site has taught me a lot about creating valuable content and attracting the right audience.
One key aspect I've learned is the importance of providing useful resources, like myassignmenthelp.expert/assessment-help.html assessment help, to students seeking support with their academic challenges. By offering guidance and tips on how to tackle various assessments, I aim to help my readers succeed in their studies. This experience has motivated me to explore further opportunities in affiliate marketing while continuing to offer valuable assistance.