Så har jeg fået lavet min første affliate-site, efter at have hørt podcastet med Hr Thorborg og Simon! - Jeg er selv meget tilfreds da jeg selv har knoklet lidt med HTML'en, med lidt hjælp hist og pist.
Men tilbage til siden... Det er somsagt mit første affliate-site.
Jeg vil gerne høre jeres mening om mit nye site, både visuelt, indholdsmæssigt og om det er noget der holder? - Jeg vil også gerne høre råd om SEO, og andre metoder til at skaffe "Kunder"
Du har lavet en kritisk fejl i HTML koden, du har ikke afsluttet dit <title> tag, så din side er blank i Google Chrome.
Umiddeltbart så ligner det for mig mest af alt som en landing-page man bruger til konkurrence, du skal have mere indhold og artikler på siden, ellers tror jeg du bliver skuffet over din konveteringsrate.
Med hensyn til indhold, hvad mener du så? Tekst på side? Tekst bagved siden?
Brug en dages tid på at skaffe informationer omkring produkterne, brug herefter en dag på at skrive en 10-30 skide gode artikler. Udvælge så den bedste artikel om hver produkt og smid dem ind som en produkt beskrivelse. Resten af artiklerne tilføjer du til artikel databaser så du kan få noget SEO indover.