Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første affliateside - Ris og ros

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

God start. Men jeg vil dog ikke kalde det en affiliate side, men mere en reklame side eller noget i den stil. Anyways thumbs up til dig. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:46

Søren Højby Skriver:

Jeg vil gerne høre jeres mening om mit nye site, både visuelt, indholdsmæssigt og om det er noget der holder?

Jo bedre dit sprog er, jo mere seriøst vil folk tage din side.

Mit indtryk af din side (med al respekt): AAAAAAARGH! Skype-Wink

Hvad laver følgende hjemmeopfundne ord og sætninger på siden?

• "beautyness"
  • "beautyfull"
  • "Get beauty easy and free!" 
  • "healty"
  • "weigthloose"
  • "Get af free trial!"
  • "try-edition"
  • "teeths"

Og det var så bare et udpluk fra den første del af siden. Den nederste del - selve teksten - er ren volapyk, som ser ud som om, det er maskinoversat.

Og hvad kan du så gøre ved det? Hvis du ikke er så god til engelsk, kan du f.eks. vælge at satse på danske affiliatesider. Det er der at dømme ud fra Amino en del, der gør med succes. En anden mulighed er at fortsætte med det engelske, men lade en engelskkyndig skrive teksten. Husk også at bruge en ordbog.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:07

Ja - stavefejlene springer også mig i øjnene. Pas især på med de opdigtede ord, stavefejl, endelser samt ord der har flere betydninger. Øverst skriver du "get af free trial" og nedenunder skriver du "get a free trail" Smile

Teksten nederst giver stort set ikke mening, og det holder ikke. Få styr på teksterne og stavefejlene ellers vil man klikke væk igen med det samme. Det giver ihvertfald indtryk af at være useriøst. 

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 08:24

Ja et styk hjemmeside jeg ikke kan se en disse af...!

K

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 08:26

Kan heller ikke se noget

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:13

Jeg får ikke loadet siden i det hele taget i IE8

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 12:40

Kan desværre ikke se din hjemmeside.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:48
Jeg vil bare lige sige at jeg kan se siden Wink Overvej at få nogle afsnit ind i din nederste tekst.. Og evt. nogle links dernede også.

Og så skal du selvfølgelig ha rettet alle dine selvopfundne ord - stavefejl kan være fint for SEO, men skriv dem hellere i selvstændige artikler, som så kan ranke på de ord.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:48

Hej Søren,

Start med at lukke dit title tag sådan her: </title> i stedet for sådan her </tittle>

Vedr. SEO skal du vide, at SEO går ud på at blive fundet i søgemaskinerne på ord, der bliver søgt af internetbrugere...Hertil virker de (af dig) selvopfundne ord ikke...hvorfor? Fordi INGEN søger på ord du har fundet på! Folk kender dem jo ikke...Det svarer lidt til at lave en TV reklame, der ikke kan ses på TV...(bare for at udpensle:)

Vh. Jesper

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 12:56

Du ska ikke høre på dem der ikke synes det er fedt med opfundne ord. Tænk på det sådan: det er helt sikkert billige ord at byde på og quality score er sikkert god for dem da det hele matcher!

Udover det, så kan det aldrig skade med en stor fed "Buy" knap ved hvert offer.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)