Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mine mails havner i spam

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allerede gjort :( Gået fra en one.com mail til en hotmail

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Beklager det sene svar.

Jeg har en kontaktformular på www.sabrinaa.dk som viderestiller til hej@sabrinaa.dk (hvor der ryger mails i spam) - så oprettede jeg en hotmail skoenhedogfiskespa@hotmail.com hvor jeg stadig oplever at nogle mails ryger i spam.

Hjemmesiden er hostet hos one.com og programmeret af mig selv, så jeg ved ikke om det allerede går galt i kontaktformularen.

Umådelig træls!

Mvh.

Sabrina

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov! kontaktformularen sender til hej@sabrinaa.dk hvor jeg oprettede en viderestilling til skoenhedogfiskespa@hotmail.com

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina,

Tak for at uddybe din problemstilling.

Jeg har kigget på din hjemmeside, og jeg har fundet nogle ting som bekymrer mig, og som sandsynligvis ligger til bunds til de problemer du oplever.

Det ville dog ikke være etisk at nævne det her offentligt, så jeg vil gerne bede dig om tilladelse til at skrive en mail til dig om det. Du kan eventuelt svare privat via Amino, via mail (albert@computernoerden.dk) eller ringe til mig (70200930)

Albert van Harten

Etisk hacker

Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg bruger hotmail. :)

Fra Gibraltar
Tilmeldt 21. Mar 23
Indlæg ialt: 20
Fra  TakeMarket Ltd Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina.

Brug mail tester  til at teste dine e-mails (Tester også din e-mails kode/tekst etc.), og giver dig et resultat på hvad du skal forbedre for at dine marketing e-mails ikke havner i spam folderen hos modtagere. Mail tester er mere eller mindre et branche standard værktøj for e-mail marketing.

Der er også andre faktorer som at din mail server/domæne navn er nødt til at være korrekt konfigureret med SPF, DKIM, DMarc and PTR records (Reverse DNS).

Alle disse faktorer styrer også hvis e-mails bliver leveret i indbakken eller spam indbakken, da alle e-mail servere brugere disse faktorer till at verificere at en e-mail er autentisk og ikke spam/forfalsket osv..

Og så er der også om din mail servere leverandørs e-mail server har en god "mail server reputation" eller ikke. Delte e-mail servere kan have en dårlig "sending reputation", samt "domain reputation" og til sidst; IP adressen som den sender fra kan trække ned hvis andre kunder som du deler e-mail serveren med har sendt spam fra dem etc. Det er også derfor man taler om at "varme en IP op" når man kører sin egen mail server. At kære sin egen mail server har en del fordele over at bruge en delt host, men det kræver selvfølgelig teknisk viden hvilker ikke gør det til en mulighed for alle åbenbart. 

Held og lykke med det! 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)