Så skulle du bare også i tv, hva? |
Thomas Rosenstand:Sidney er jo min nye "ven":
Hvis du på et tidspunkt får brug for en til lidt Reputation Management, for at rydde op i dine uheldige venskaber, må du bare sige til
Så skulle du bare også i tv, hva? |
Hvis du på et tidspunkt får brug for en til lidt Reputation Management, for at rydde op i dine uheldige venskaber, må du bare sige til |
Tak, Mikkel. Skulle det ske, ville det såmænd også være dig, jeg bad om hjælp! Når det er sagt: Det var en OPLEVELSE at møde Sidney - tag ikke fejl af det. Og tolk det frit ;-)
|
Ja, jeg forestiller mig, at det må have været en oplevelse lidt i samme kategori, som da jeg første gang smagte noget af det der rådne haj-spæk, som de er helt vilde med på Island :) |
Det bliver da meget spændende at følge DR´s nyeste program serie der afløser Bubber og BS på Tur. Sidney og TR på nettet hvor Sidney bliver tvunget ud i nettes jungle og TR altid kun er et klik væk til at redde ham:-) |
Det var godt du huskede en lille :) tilslut i dit indlæg. I ser jo begge nydelige ud på TV. Både dig og Thomas fremstår med autoritet og professionalisme så den der med råden haj-spæk fangede jeg ikke lige. Måske det er en del af jeres kærlige kollegajargon? |
@Thomas Rosenstand. Jeg synes du gjorde det meget godt og letforståeligt. :)
Læs det igen, det har noget med Sidney Lee at gøre :) Mvh. Rune Gjersvik. |
Tilføj mig på Twitter
@ Mikkel, Thomas Det kunne være vildt fedt at hører hvad i har gjort for at komme der til hvor i er nu, rent PR mæssigt. Jeg har en ide om at I bliver kontaktet af medieerne, men der er jo langt vej for os andre endnu, så hvis i har et par fif, del endeligt :=) |
Det er nok bare mig der er tungnem men jeg stadig ikke forstå hvod'n Sidney Lee og haj-spæk hænger sammen :-o ??? Bortset fra det så er det cool at se TV med Danmarks bedste SEO-hajer.
:-) Jon |
Det er Mikkel der mener at møde Sidney Lee, sikkert er som han første gang smagte noget af det der rådne haj-spæk... nok ikke en fornøjelse. |