Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner sælges

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej , men der er god trafik på de der "verdens ur " sites. Men jeg må jo ikke sælge det, så..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:13

Så ville jeg nok satse mine penge på noget andet end at tjene penge på verdens ure. :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:16

Jeg har nu tjekket dem der ligger i top på google ved søgning på "denmark time " og de har højst 100 unikke besøgende per dag. Så nej det var der ikke meget krudt i. Jeg havde åbenbart misforstået noget da jeg tjekkede første gang.

Jeg mener nu at de andre navne , kan være gode at bygge firmaer op omkring.

Men altså de 100,- kr jeg gav for .dk  navnene, lader jeg bare udløbe, så den danske regering kan endelig ånde lettet op. Finanskrisen har fået et pusterum

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:16

Bautik :

Cool, det gør du bare. 100 kr er jo også en overdrevet investering, man skal næsten ned med alle cola flaskerne på èn gang

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:18

iøvrigt giver "denmark time" kun knap 17.000 sider

mens denmark time giver 117.000.000

Spot the difference

havde engang både scanet.dk (med et n) og olsenbros.dk (da de vandt melodigrandprixet)
de blev pænt afleveret til retmæssige ejere da de bad om dem (via deres advokat)

olsenbros.dk kan man endda diskutere, da de jo kun var kendte som brødrene olsen,
men orkede ikke at tage kampen, regnede med at tabe alligevel.

Iøvrigt syntes ikke at der er en eneste af dine domænenavne som er værd at byde på,

jeg kan til enhver tid finde lignende sigende ledige domænenavne som dem du holder fast på. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 23:18

Det er ikke noget problem at sælge domænerne og tjene penge på det, først i det øjeblik du forlænger domænet i håb om at kunne sælge bryder du retningslinierne.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:20

Jamen altså jeg er totalt ligeglad. Jeg troede at nogle kunne bruge dem, og måske skulle slippe 50- 100 kr symbolsk. Men så kom politiet..

.com domænerne er stadig til salg, og de koster mere end en pose flasker

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan kan jeg holde fast på dem, når jeg vil af med dem cpufan ? Spot the difference ?

Jeg er på ingen måde en domænesælger. Jeg har forøget min månedlige indtjening med 10.000 ekstra i denne måned alene, og måneden er ikke slut , og alle mine ordrer er kontrakter der typisk løber mange år. Så jeg har hverken tid til at fedte rundt med domæner, MLM eller hvad fanden i andre tjener på. Jeg ville bare af med dem, da jeg godt kunne se projekterne aldrig ville blive til noget.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:29

jeg syn's bare du skulle holde dig til sandheden mht. søgeresultater.

du skrev flere millioner på "denmark time" når der kun er 17.000

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:35

Antyder du at jeg lyver ? Skulle jeg lyve for 50 kr ?

Jeg satte denmark time i anførselstegn for at vise at det var en sammenhængende sætning. Da jeg søgte på denmark time (uden tegn ) fik jeg 850 millioner søgeresultater. 10 minutter senere fik jeg ca 350 millioner. Nu har jeg lige søgt på det for 1 minut siden og fik 550 millioner søgeresultater.

Men altså jeg orker ikke den her babysnak. Hvis der er nogen der synes de kan bruge.com domænerne til noget , så skriv. Jeg skal ikke have noget specielt.

Og ja jeg ved godt i allesammen er meget bedre. Det kan jeg se på jeres sites

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)