Det er jo en branche med mange brogede firmaer og en masse utilfredse kunder. Umiddelbart vil jeg sige prisen er sekundær derimod er service en vigtig faktor. Jeg tror jeg ville starte omvendt hvis jeg var dig... Skriv et brev til dine nuværende kunder. Du/I har været gode kunder hos mig og jeg håber i er tilfredse. Jeg har ihvertfald været tilfredse med jer og gode kunder kan man aldrig få nok af. Derfor har jeg vedlagt en lille flyer og håber du/I vil anbefale mig næste gang i snakker med nogen som er utilfreds med deres rengøring. Hvis dette med fører en ny kunde giver jeg et minicruise, kro ophold eller hvad man nu kan finde på... Også måske gøre sin forretning mere personlig... Vi havde på et tidspunkt en rengørings pige, der lige gjorde det ekstra. Hun kom på et tidspunkt med en kurv med æbler hun havdeplukket hjemme i sin have og skrev en lille seddel ... Noget med hun ikke fik spist alle sine æbler og derfor kunne vi jo få dem... Der var altid lavet kaffe om morgenen og det stod klar i termo kanden osv... Hun var populær :-) |