Så langt så enige - jeg tror desværre bare snart filmen knækker på de opkøb de har lavet for at skabe stor omsætning og stordriftsfordele. De sælger et reelt produkt, men ud af til mener jeg at selve firmaet er oppustet eller oppumpet - kald det hvad du vil. Der bør komme nedjusteringer - dem de er kommet med pt. er ikke nok. Der vil også blive yderligere med nedskrivning af goodwill og jeg frygter en masse aktionærer bliver taget ved næsten. Læser man i regnskabet ser det jo fint ud - masser af omsætning. Men det gør det jo ikke til en success alene, der skal også tjenes penge.
Tror ikke helt vi bliver enige om beskrivelsen men det er altså min mening om sådant et firma som har købt sig til omsætning på den måde - oppustet.
Hav en god lørsdag skal snart hjem fra frivilligt overarbejde 
Ja beklager, det andet var en tanketorsk fra min side hehe.
Jeg kender ik det store til selskabet, men kan kun sige, at de transaktioner der er foregået, er foregået på meget suspekte vilkår...
Vi er enige om at selskabetsværdi skal vise den reele værdi, og ik noget fiktivt. Og hellere en lille omsætning med godt overskud end en gigant omsætning og minus...
Der findes mange selskaber, som køber sig store og efterfølgende lider under dette. AP Møller Mærsk, ISS, William Demant, Swedbank, Telenor, Telia osv... De køber op og vokser via opkøb, og har haft det svært efter for store opkøb.