Gah..... Min pointe er, at der er ganske mange firmaer derude, som har en hjemmeside og som går op i hvad der står på den, men ikke går så meget op i SEO. Modsat firmaer her på Amino, der efterhånden er blevet indoktrineret af dig og Thomas. I de fleste tilfælde tror jeg at grunden til dette er, at folk ikke er klar over hvor meget SEO betyder, men i enkelte andre tilfælde er det fordi de ønsker at poste penge i SEO. (Og nej, jeg har intet imod SEO og kunne aldrig finde på at starte noget som helst op uden at tænke på SEO). |
Hvad hjælper det at have et supermarked, hvis man ikke har indkøbsvogne / kurve? Hvad hjælper det at åbne en bagerbutik hvis man glemmer at sætte en indgangsdør i? Hvad hjælper det at lave en flot reklame, hvis der ikke er nogen til at dele den ud? Hvad hjælper det at annoncerer efter kunder, hvis der ikke er mulighed for at kunderne kan afleverer deres ordre.? Hvad hjælper det have gode produkter, hvis man samtidig er usynlig? OSV. SEO er en del af teknikken for “overlevelse” på nettet. Alle kan sætte noget til salg, men det er ikke alle som kan sælge. Mvh.
Juul