Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO er spild af penge!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det gør i jo rigligt opmærksom på når man skal skrive et indlæg.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Gode opskrifter og råd forgår aldrig Yes
Læg mærke til at jeg skriver:
"En ting er sikkert, SEO virker"
samt
"SEO skaffer dig ikke kunder, SEO skaffer besøgende til din hjemmeside. Men det er din kommunikation som skal omdanne disse besøgende til kunder"

Så jeg er stadigvæk forsat oppe på hesten, for at belyse at SEO skaber ikke mere omsætning. Stick out tongue

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glenn Kibsgaard:
Så jeg er stadigvæk forsat oppe på hesten, for at belyse at SEO skaber ikke mere omsætning.

Jeg tror, du mener, at SEO i sig selv ikke skaber mere omsætning - men det holder altså heller ikke.

Hvis du har en konvertering på 1% og via SEO øger antallet af besøgende fra 1000 til 2000, så har du 10 ekstra kunder - tju bang!

Men hvis du forbedrer din tekst og giver dine besøgende en bedre oplevelse, vil du formentlig kunne få en langt højere konvertering og dermed tjene bedre - HELT UDEN SEO!

Men... hvis du konverteringsoptimerer OG søgemaskineoptimerer, så giver resultatet vist sig selv.

- Men tak for genoplivningen af en dejlig provokation.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48

Stick out tongue I love u, Hans.

Som sagt, SEO virker... bare ikke alene Star

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

jeg fjerner altså ikke min tekst omkring striptease på min hjemmeside , jeg er meget opsat på kunder ved hvad de bestiller og vis jeg ser en hjemmeside hvor ingen tekst er på , ved jeg ikke hvad jeg bestiller

SEO skaber overblik på hjemmeside

SEO skaber god links struktur derved kunder og google kan finde rundt på hjemmeside

SEO Skaber en overskuelig hjemmeside ,hvor bare ved at klikke billedet står der hvad du kommer videre til , for vi glemmer ej titler og tags til billeder

SEO skaber omsætning en hjemmeside, der ikke er tekst på og du ikke kan finde rundt på fordi der ikke er sigende titler til dig og google skaber mindre omsætning

SEO er guld og jeg elsker det , jeg hader simpelthen de sider der er uoverskuelig eller dem der tror siden uden tekst de skaber omsætning huske SEO er også omsætning og hvordan du konventere bedste med god SEO 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke gået så meget i skole, så jeg ser ikke altid det dybere akademiske i tingene. Men er din i øvrigt meget gode provokation ikke det samme som at sige, at det ikke hjælper at spise for at overleve, hvis du ikke synker maden? Eller at det ikke virker at tænde for lyset, hvis der ikke er en pære i fatningen?

Det, jeg prøver at sige på bondsk, er bare, at selvfølgelig virker SEO ikke uden konverteringsoptimering - lige så lidt som konverteringsoptimering virker uden at få trafik til siden f.eks. via SEO :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)