Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er grevefoto.dk ikke på Google?

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Brainstorming:
Det er meget muligt du PT ikke er konkurrent med firma, men kan se på dine indlæg at du laver en kraftig promering af dig selv på seo området via amino. Og kan på dine indlæg se at du i flere indlæg fremstår som "upartisk med med lidt seo viden" Hvilket i mine øre er BULL SHIT.

Så nu skal jeg tydeligvis undlade at hjælpe andre for at blive opfattet som troværdig? Jeg forstår ikke helt din argumentation.

Brainstorming:
Du har et samarbejde med demib på hans bog og du laver direkte reklame for både ham og rosenstand. Dette faktum gør at du i min verden ER en konkurrent på trods af det ikke er dig personligt der har seo virksomhed.

Da jeg ikke selv tager seo kunder ind, og heller ikke i fremtiden planlægger at gøre det, synes jeg det er god service at anbefale de 2 mennesker da jeg kender dem, og ved hvad de står for...
Hvad demib og rosenstand har af ønsker til konkurrenter ved jeg ikke rigtigt, og det er mig egentligt også ligegyldigt sådan groft sagt...

Min oplevelse af de 2 herrer er at de udbyder en vare de har forstand på... derfor vil jeg til enhver tid anbefale at man benytter dem eller deres ligemænd, og holder sig langt væk fra udbydere der ikke har grundlæggende viden om seo.

Brainstorming:
Du har et samarbejde med demib på hans bog og du laver direkte reklame for både ham og rosenstand. Dette faktum gør at du i min verden ER en konkurrent på trods af det ikke er dig personligt der har seo virksomhed.

Reklame? Ikke forstået... Og med hensyn til mikkels bog har du ret, jeg har hjulpet Mikkel med renskrivning, uden på nogen måde at få betaling, men blot fodi jeg læste hans gratis udgave ret tidligt i processen, og syntes at den var behæftet med mange formulerings, stave og slåfejl. Disse tilbød jeg at gennemgå og redigere så godt som jeg nu kunne.

Jeg synes at emnet seo er interessant, og har selv oplevet både hvor powerfuldt det kan være når det er udført korrekt, samt hvor skadeligt det kan være hvis udført ukorrekt.
Derudover synes jeg det er synd hvis folk bliver bondefanget... og derfor reagerer jeg som jeg har gjort.

Hvis det gør mig klam og smålig i dine øjne, så lever jeg fint med det...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 4 ud af 4 (31 indlæg)