Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 eller 2 skærme?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har altid brugt 2 17" skrærme når jeg arbejder, jeg bruger begge skærme når jeg arbejder, jeg har næsten altid 2 vinduer åbne.

Nu skal jeg ud og investere i det nyeste af det nyeste, men så opdager jeg jo at skærmene er vokset til dobbelt størrelse af hvad jeg er vandt til og jeg har lit svært ved at forestille mig at arbejde med 2 21" bredformat skræme.

Nu lyder mit spørgsmål, hvad arbejder i med? er der nogen som har erfaringer de gerne vil dele?

Mange tak

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:17

Rønlund:

Hej Amino,

Jeg har altid brugt 2 17" skrærme når jeg arbejder, jeg bruger begge skærme når jeg arbejder, jeg har næsten altid 2 vinduer åbne.

Nu skal jeg ud og investere i det nyeste af det nyeste, men så opdager jeg jo at skærmene er vokset til dobbelt størrelse af hvad jeg er vandt til og jeg har lit svært ved at forestille mig at arbejde med 2 21" bredformat skræme.

Nu lyder mit spørgsmål, hvad arbejder i med? er der nogen som har erfaringer de gerne vil dele?

Mange tak

To skærme helt klart.. Det er nu mere produktivt at kunne have to maksimerede vinduer åbne samtidigt. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 17:19

Rønlund:

Hej Amino,

Mange tak

Helt sikker to skærme - at de er bredformat gør det kun endnu mere behageligt...

Jeg tror jeg vil få meget svært ved at vende mig til kun at bruge én igen.

Mvh.

Janus

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 17:19

Har du så 2 store skærme, eller hvad arbejder du med?

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 17:28

jEG HAR 3 SKÆRME OG DET ER OPTIMALT, 1 HOVEDPORTAL FORAN MIG OG 2 SEKUNDÆRE PÅ SAMME SKÆRMKORT

faktisk har jeg 5 skærme, men det er på flere kort...

3 kan anbefales det er meget optimerende..

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:29

Jeg bruger 2 x 22" widescreen skærme på kontormaskinen - men det er ved at være for lidt. Jeg overvejer at gå over til 3 eller 4 :)
- jeg har brug for en dedikeret skærm til de forskellige sociale medier jeg følger løbende samt en til Outlook

Nogle af de teknikere jeg har besøgt hos bl.a. Google kører med 2 x 32" på højkant. Der kan man satme have mange liniers kode på en gang - men det får jeg bare ondt i nakken af hehe

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 17:33

Fedt at høre at man sagtens(måske enda med stor fordel) kan benytte sig 2-3 store skærme, jeg var bange for at det blev for meget:)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 17:42

arbejdede med 2x 24" før.. men kan nok godt nøjes med en 22" og måske en lille sekunddær på 19 eler noget.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 17:50

Jeg kan dog anbefale at det er 2 skærme med samme opløsning, da det ellers vil drille når du flytter fra den ene til den anden. Bortset fra det, er 2 x 22" bredformat super :-)

Mvh. Viggo Poulsen

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 19:29

Sidder selv med en 22" Widescreen, samt en almindelig 19" ved siden af. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle undvære den ekstra skærm.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)