Hej Amino, Jeg har altid brugt 2 17" skrærme når jeg arbejder, jeg bruger begge skærme når jeg arbejder, jeg har næsten altid 2 vinduer åbne. Nu skal jeg ud og investere i det nyeste af det nyeste, men så opdager jeg jo at skærmene er vokset til dobbelt størrelse af hvad jeg er vandt til og jeg har lit svært ved at forestille mig at arbejde med 2 21" bredformat skræme. Nu lyder mit spørgsmål, hvad arbejder i med? er der nogen som har erfaringer de gerne vil dele? Mange tak |
Rønlund:Hej Amino,
Jeg har altid brugt 2 17" skrærme når jeg arbejder, jeg bruger begge skærme når jeg arbejder, jeg har næsten altid 2 vinduer åbne.
Nu skal jeg ud og investere i det nyeste af det nyeste, men så opdager jeg jo at skærmene er vokset til dobbelt størrelse af hvad jeg er vandt til og jeg har lit svært ved at forestille mig at arbejde med 2 21" bredformat skræme.
Nu lyder mit spørgsmål, hvad arbejder i med? er der nogen som har erfaringer de gerne vil dele?
Mange tak
To skærme helt klart.. Det er nu mere produktivt at kunne have to maksimerede vinduer åbne samtidigt.