Hej Ulrik, Først og fremmest skal du have tak for, at tage din tid til at kigge det igennem og give en SÅ god feedback. Al slags feedback er velkommen, på det tekniske, designmæssige og faglige. Indrømmet, jeg er ny i faget, både hvad angår tøj og butik, og der er derfor dejligt når nogle gider lære fra sig af en sin viden. Jeg tager lige de ting du kommenterer step-by-step. Størrelsesguiden var naturligvis tiltænkt til, at sikre vores kunder at få den rigtige størrelse, og ikke mindst nedbringe antallet af returvarer, samt tidsforbrug på besvarelse af dette emne per telefon og mail. Systemet er tiltænkt (som der også står i vejledningen), at folk tager den style i over- og underdel som passer DEM allerbedst, det er stylen man går ud fra når man har opmålt den og bliver sammenlignet med andre. Jeg giver dig dog naturligvis ret i, at vi selvfølgelig skal skrive ved hver enkel style om den her slimfit, regular, loose fit eller noget helt andet. Angående ærmelængde kan jeg godt se, at det skaber nogle problemer - Det må jeg lige få kigget på. Angående bukserne, så har vi både udvendig og indvendig mål tilføjet som kunderne kan indtaste. Så umiddelbart intet problem der, ser jeg i hvert fald ikke :-) Da vi som sagt står ved en skillevej omkring, enten at droppe vores nuværende shopsystem til et andet. Samtidig ønsker vi ikke, at poste flere penge i de nuværende leverandører , så bliver tøjmålssystemet i hvert fald ikke kastet til side lige nu, men vil eventuelt blive det ved et skifte, af rent tekniske årsager. Indtil da, må jeg få det forbedret så meget som jeg nu kan, ved bedre beskrivelse. Uanset hvad, så vil jeg sige tak for den gode feedback, det er helt sikkert noget der kan bruges til, at optimere alt omkring denne process. Vi synes (selvfølgelig) også selv, at vi rent konceptmæssigt har fat i den lange ende, og er derfor også ærgerlige over at siden ikke performer mere end den gør. Vi knokler videre, og mister bestemt ikke modet :-) -Anders |
Mikael christiansen:
Hej Mikael,
Er det ikke noget med, at man på google kan søge udelukkende på ens site, og dermed se alle ens side titler?
Forsiden har vi ikke mulighed for at kunne tilføje noget tekst.
Angående blog, så var den en dag en hurtig en impulsiv, og det letteste på daværende tidspunkt var at oprette en wordpress. Kan dog naturligvis godt se, at det bare skal holdes på siden.
-Anders