Højst sandsynligvis ikke - Og må vi lige vurdere på hurtigt.
Må du lige uddybe? :)
|
ASkaarup:Mikael christiansen:ASkaarup:Mikael christiansen:Hej Mikael,
Er det ikke noget med, at man på google kan søge udelukkende på ens site, og dermed se alle ens side titler?
Denne funktion mener du sikker alle siderne heder næste velkomme og ikke nok forskellige titler lav unikke sælgende titler de kan ses på google , og hvor meget tror du folk klikker på et links der står velkomme på ? jeg tror ikke ret mange http://www.google.dk/search?hl=da&q=site:www.thedresser.dk&start=0&sa=N
Tak, det var lige præcis sådan en "oversigt" - Jeg aner faktisk ikke selv hvordan jeg ændrer sådanne ting, det er i hvert fald ikke noget jeg har indflydelse på via backend. Kan dog sagtens se problematikken, og det er selvfølgelig ikke optimalt. Tak for informationen!
-Anders
Hvilket CMS system køre hjemmesiden på , hvordan er siden kodet ,evt. må du finde nogle der kan lære dig at styre hjemmesiden.
Jeg før gjort den dumhed at få en webmaster til at lave en side man ikke selv kan finde udad at styrer med titler mv. det bliver man træt af på et tidspunkt og pengene er spildt man har brugt på webmaster eller købt system vis man ikke kan bruge det optimal,
Du er ikke ene om det at gøre denne fejl, jeg håber du finder udad det og finder en til at hjælpe dig.
Skriv evt. opgaven ud herpå forummet og få professionel hjælp , med de ting du ikke kan finde udad