Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TheDresser.dk - Danmarks nye modeunivers

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

designnørd:

Nu klager du jo så også over din side ikke perfomer....;-)... Og det her kunne være en begræsning, - og jeg misforstod jo, - og mon jeg er den eneste!?!?!?

Højst sandsynligvis ikke - Og må vi lige vurdere på hurtigt.

designnørd:

. og så tænkte jeg iøvrigt på.. hvad sker der ved at kunderne ringer til dig for råd og vejledning? Kan du først få dem til det,  så er det vel nok det kraftigste købssignal du overhovedet kan modtage.. Men det er jo en helt anden snak...;-)

Må du lige uddybe? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

ASkaarup:

Mikael christiansen:

ASkaarup:

Mikael christiansen:

Ingen kalder en titlen velkommen find på en sælgende titel

<title>thedresser.dk | Velkommen</title>

Mangler stadigvæk tekst på forsiden mv.?

Meget mere SEO værdi at ligge bloggen nyheds siden , på jeres eget domæne , end ligge det på et subdomæne hos wordpress.com

Hej Mikael,

Er det ikke noget med, at man på google kan søge udelukkende på ens site, og dermed se alle ens side titler?

Denne funktion mener du sikker alle siderne heder næste velkomme og ikke nok  forskellige titler  lav unikke sælgende titler de kan ses på google , og hvor meget tror du folk  klikker på et links der står velkomme på ? jeg tror ikke ret mange http://www.google.dk/search?hl=da&q=site:www.thedresser.dk&start=0&sa=N

Tak, det var lige præcis sådan en "oversigt" - Jeg aner faktisk ikke selv hvordan jeg ændrer sådanne ting, det er i hvert fald ikke noget jeg har indflydelse på via backend. Kan dog sagtens se problematikken, og det er selvfølgelig ikke optimalt. Tak for informationen!

-Anders

Hvilket CMS system køre hjemmesiden på , hvordan er siden kodet  ,evt. må du finde nogle der kan lære dig at styre hjemmesiden.

Jeg før gjort den dumhed at få en webmaster til at lave en side man ikke selv kan finde udad at styrer med titler mv. det bliver man træt af på et tidspunkt og pengene er spildt man har brugt på webmaster eller købt system vis man ikke kan bruge det optimal,

Du er ikke ene om det at gøre denne fejl, jeg håber du finder udad det og finder en til at hjælpe dig.

Skriv evt. opgaven ud herpå forummet og få professionel hjælp , med de ting du ikke kan finde udad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:29

Du skriver, at du har lavet den her størrelsesvejledning for at undgå for mange telefonopkald i forbindelse med valg af størrelse.. Hvad jeg mener er, - at hvis du fjerner den, - og kunden så ringer til dig for at få råd og vejledning eller mailer for den sagss skyld.. Så får du det kraftigste købssignal du nogensinde vil få.. kunden er MERE end klar til at bruge penge.. og har du ham først i røret, - så har du mulgihed for at guide ham ind på noget bedre/andet/dyrere what ever... Så det gør vel ikke noget at kunderne ringer til dig, - med mindre du selvsølgelig ikke rent faktisk har en kundeservice del der er gearet til at besvare opkald hele tiden i det tidsrum du skriver din kundeservice er åben for teelfoniske henvendelser...;-)

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 11:52

projectworld:

Din side står ikke pænt i Internet Explorer v6.0, der er stadig en hel del på nettet der benytter sig af Internet Explorer v6.0.

Det afhænger af hvordan man definerer en hel del. IE 6.0 har været ved at være udfaset i små 5 år, Frankrig og Tysklands regeringer har officielt advaret med at bruge den, det var en IE 6 der var årsagen til kinesernes angreb på google og de seneste tal siger at IE 6 på verdensplan er ved at snige sig under de 10% i udbredelse:

http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

http://www.w3counter.com/globalstats.php

Jeg har set flere sites hvor det reelle tal er under 5%, da det lidt afhænger af målgruppen. :-)

Personlig ville jeg ikke bruge for mange kræfter på ie 6 når man tænker på de tekniske muligheder man har til rådighed ved ikke at nedgradere sine ting til den (alpha transparente PNG'er, ordentlige CSS selectors osv). Det skal selvfølgelig ikke være en undskyldning for ikke at kode sin ting ordentligt hvis der er en hurtig måde at fikse eventuelle ie 6 problemer, men som udgangspunkt kan man vist godt forvente at IE 6 er så godt som død inden udgangen af 2010 hvis ikke væsentlig før.

Der vil altid være brugere af gammelt og sikkerhedshullet software af forskellige årsager, spørgsmålet for et site vil altid være om det kan betale sig at bruge kræfter på at understøtte det i forhold til tiden man kan bruge på at gøre oplevelsen bedre for den gruppe brugere der følger med tiden. Personligt tror jeg ikke på at folk med IE 6 er specielt interesserede i at lange penge over disken hvis de ikke engang gider opgradere gratis software. (hvis man skal se det i et iværksætter perspektiv) ;-)

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 12:20

designnørd:

Du skriver, at du har lavet den her størrelsesvejledning for at undgå for mange telefonopkald i forbindelse med valg af størrelse.. Hvad jeg mener er, - at hvis du fjerner den, - og kunden så ringer til dig for at få råd og vejledning eller mailer for den sagss skyld.. Så får du det kraftigste købssignal du nogensinde vil få.. kunden er MERE end klar til at bruge penge.. og har du ham først i røret, - så har du mulgihed for at guide ham ind på noget bedre/andet/dyrere what ever... Så det gør vel ikke noget at kunderne ringer til dig, - med mindre du selvsølgelig ikke rent faktisk har en kundeservice del der er gearet til at besvare opkald hele tiden i det tidsrum du skriver din kundeservice er åben for teelfoniske henvendelser...;-)

Har du en pointe i - Systemet skulle mest af alt, ses som en god service, både for at sikre kunden får den rigtige størrelse, og dermed ikke skal bruge tid og penge på at sende sine varer retur - Det samme gældende for os.

Så nej, det gør absolut ikke noget at kunderne kontakter os via forskellige kanaler, det vil vi da gerne have. Samtidig er det også en god idé at have tid til så meget andet, og det følte vi det system kunne være behjælpelig med. Kundeservice delen af varetaget af mig :) Ligesom alt andet, hehe ;-)

-Anders

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:31

Der er vel ikke noget der er vigtigere end at yde kunderne i ens butik den bedst mulige service, - er der?!?!:P

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 12:44

designnørd:

Der er vel ikke noget der er vigtigere end at yde kunderne i ens butik den bedst mulige service, - er der?!?!:P

Nej, men vi mener jo samtidig også, at tøjmåls systemet er noget af den bedste service. Den afviger selvfølgelig fra den personlige betjening.

-Anders

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:06

Hej Anders

Super aggresiv webshop, du har fået banket ned der! Jeg har lige købt 2 stk. hvide t-shirts til den samlede pris af 0 kroner. Det må man vidst kalde at give konkurrenterne baghjul! Jeg overvejede også at købe den sorte udgave, der stod til samme pris. Men jeg nøjes med de hvide i første omgang.

Undervejs i købsprocessen, opstod en script fejl, da jeg prøvede at lægge 10 i kurven og der kun var 2 på lager. Den skal du måske lige kigge på.

Side 6 ud af 6 (58 indlæg)