Det ser fint ud, men er det kun ved mig at der er rimelig lang svartid? :-) Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen |
Rasmus Lindgren:ASkaarup:Jeg upper lige denne, da vi står ved en skillevej pt.
Vores situation er den, at vores salg slet ikke går som forventet (og budgetteret). Vores AdWords kampagner er sat op af nogle af de bedste folk, så her har jeg ingen skrupler. Vi er dog nu nået til den konklusion, at det må være vores site der ikke er optimalt, og derfor sætter en stopklods for os. Vi har i starten ikke været gode/dygtige nok til, at undersøge hvad der hvad var af platforms produkter på markedet, og har derfor ikke fået valgt, det lider vi højst sandsynligt under nu.
Jeg vil derfor gerne høre DIN mening, råt og brutalt.
Samtidig står vi pt. med dilemmaet om at gøre sitet forfra, og få bygget den op om den rigtige platform. Vi er kommer til den beslutning, at det enten skal være Magento shop system, eller danske SUMOShop - Kan folk fortælle lidt mere omkring dette, og hjælpe os fra at begå den samme fejl to gange.
Selvom jeg gerne ville sælge dig en ny shop baseret på Magento, så er det ikke så meget teknikken men mere brugervenligheden du skal kigge på. Hvad der ligger bag ved dette er ikke lige så vigtigt.
Når det så er sagt, så har I heller ikke søgemaskinevenlige url'er så hvis I ikke får nok organisk trafik eller har svært ved at optimere til Google, så kunne det måske være en ide at skifte platform.
Jeg regnede selvfølgelig også med, at der ville komme nogle tilbud op fra folket :-)
Jeg vil sige det sådan, at den brugervenlighed som skal skabes, den bliver begrænset af vores nuværende platform, da den ikke er særlig fleksibel.
Hvad er de store fordele ved en shop baseret på Magento?
-Anders