Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TheDresser.dk - Danmarks nye modeunivers

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser fint ud, men er det kun ved mig at der er rimelig lang svartid? :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:20

Rasmus Lindgren:

ASkaarup:

Jeg upper lige denne, da vi står ved en skillevej pt.

Vores situation er den, at vores salg slet ikke går som forventet (og budgetteret). Vores AdWords kampagner er sat op af nogle af de bedste folk, så her har jeg ingen skrupler. Vi er dog nu nået til den konklusion, at det må være vores site der ikke er optimalt, og derfor sætter en stopklods for os. Vi har i starten ikke været gode/dygtige nok til, at undersøge hvad der hvad var af platforms produkter på markedet, og har derfor ikke fået valgt, det lider vi højst sandsynligt under nu.

Jeg vil derfor gerne høre DIN mening, råt og brutalt.

Samtidig står vi pt. med dilemmaet om at gøre sitet forfra, og få bygget den op om den rigtige platform. Vi er kommer til den beslutning, at det enten skal være Magento shop system, eller danske SUMOShop - Kan folk fortælle lidt mere omkring dette, og hjælpe os fra at begå den samme fejl to gange.

Selvom jeg gerne ville sælge dig en ny shop baseret på Magento, så er det ikke så meget teknikken men mere brugervenligheden du skal kigge på. Hvad der ligger bag ved dette er ikke lige så vigtigt.

Når det så er sagt, så har I heller ikke søgemaskinevenlige url'er så hvis I ikke får nok organisk trafik eller har svært ved at optimere til Google, så kunne det måske være en ide at skifte platform.

Jeg regnede selvfølgelig også med, at der ville komme nogle tilbud op fra folket :-)

Jeg vil sige det sådan, at den brugervenlighed som skal skabes, den bliver begrænset af vores nuværende platform, da den ikke er særlig fleksibel.

Hvad er de store fordele ved en shop baseret på Magento?

-Anders

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 19:21

Kenneth Hedegaard Olsen:

Det ser fint ud, men er det kun ved mig at der er rimelig lang svartid? :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Hej Kenneth,

Oplever personligt ikke nogen dårlig svartid, og har heller ikke oplevet på andre forbindelser. Hvor langsom er svartiden hos dig?

-Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28

Fra at man begynder at kan se lidt af siden, til at det hele er uploadet, der går et pænt stykke tid :-)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:43

Kenneth Hedegaard Olsen:

Fra at man begynder at kan se lidt af siden, til at det hele er uploadet, der går et pænt stykke tid :-)

Der er noget galt med din browser, hvis den uploader ting ;-)

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 20:03

Kenneth Hedegaard Olsen:

Mærkeligt, har jeg endnu ikke oplevet. Det må jeg lige kigge nærmere på.

Du sidder ikke på et 56k modem? Cool

-Anders

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 20:43

Hej

Hvis du stadig samler feedback, så vil jeg anbefale dig at tilføje en lille 'læg i kurv' knap på oversigten med varer så man slipper for at klikke en ekstra gang.

Kig på din checkout proces og ser om du kan lave færre steps - jo flere steps du har des større er risikoen for at kunden stopper sit køb.

Jeg har set shops hvor checkout-processen er optimeret på én side - det er supersmart :-)

Mvh.
Ken Schultz

Tilmeldt 18. Mar 09
Skrevet kl. 20:48

Ken Schultz, Adviva:

Hej

Hvis du stadig samler feedback, så vil jeg anbefale dig at tilføje en lille 'læg i kurv' knap på oversigten med varer så man slipper for at klikke en ekstra gang.

Kig på din checkout proces og ser om du kan lave færre steps - jo flere steps du har des større er risikoen for at kunden stopper sit køb.

Jeg har set shops hvor checkout-processen er optimeret på én side - det er supersmart :-)

Mvh.
Ken Schultz

Alt feedback kan bruges.

God idé med den ekstra "læg i kurv" knap.

Ja, der skal evt. nok cuttes af betalingsforløbet, såfremt vi beholder denne løsning.

Tak for bidraget.

-Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16

Ingen kalder en titlen velkommen find på en sælgende titel

<title>thedresser.dk | Velkommen</title>

Mangler stadigvæk tekst på forsiden mv.?

Meget mere SEO værdi at ligge bloggen nyheds siden , på jeres eget domæne , end ligge det på et subdomæne hos wordpress.com

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:02

Hej Anders...

Du har en rigtig spændende side, - og du har fat i rigtig mange gode og spændende ting, som diffentierer dig fra de andre herretøjswebshops på nettet - men det fungerer ikke i mine øjne... Jeg udtaler mig som fagmand, ikke som "internetnørd", - jeg har levet af at handle med herretøj i mere end 20 år efterhånden... Men den tekniske del af det vil jeg lade de andre om

Jeg prøvede at oprette mig som bruger, - fordi jeg synes din størrelsesvejledning/-guide virkede rigtig rigtig spændende.. Så jeg forsøgte at indtaste min mål i nysgerrighed efter hvad din hjemmeside ville "svare" på det...

Og det er fint - det er rigtig rigtig godt... MEN - jeg savner som kunde vejledning i hvordan tøjet skal sidde, - hvordan det er "ment".. F.eks har jeg et brystmål på 110, - du tager det "halve" mål, - altså 55 cm, - fair nok... Men jeg finder så den skjorte jeg kan li' og trykker på den, - og kommer ind på siden med målene... Jeg ser så den skjorte jeg har valgt  måler 55 cm i brystmål i str. large... Er det så den jeg skal vælge? - Nej vel? Men det tror lægmand vel, - gør han ikke??? Men den vil jo sidde som en pose lort på mig, - alt alt for stramt.. Så du mangler en vejledning i hvor meget "frirum" der skal være i tøjet før det sidder som forventet, - og alt afhændigt af om jeg vil ha' slimfit, regular eller casual...

Yderligere er der noget med ærmelængden.. Du skriver man skal måle på indesiden, - det giver forkerte mål.. For kunden måler fra sin armhule, - hvor du måler fra syningen til afslutning af manchet... Vil du have det rigtige mål som både du og kunde kan bruge til noget, så måler du fra midt mellem skulderbladene til håndroden... For på den anden måde spiller det ind hvor dybe dine skjorter eller sweatshirts for den sags skyld, er i ærmegabene..

Bukser - hvis du har dine bukser i forsk. skridtlængder, og det står på bukserne, - så er skidtlængden altid målt på indersiden, - det udvendige mål kan du ikke bruge til noget som helst! Det er kun til forvirring..

Jeg tror, - at som din vejledning lige nu, og den manglede forklaring på hvordan kunderne skal tolke målene, er det kun medvirkene til forvirring, og til at kunderne hopper af..Så indtil du har fået helt styr på den skal du smide den langt langt væk.. Men ideen er FANTASTISK!!! Men fjern den som den ser ud nu, og nøjes med at forklarer kunderne med ord og billeder hvordan tingene er tænkt de skal sidde, og om det er småt eller stort i størrelserne...

Blot lidt input fra min side, - men for hulan der er potentiale i din side!!! Keep the spirit!!!:D

dbh/ Ulrik

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)