Du kan sagtens tjene penge med Adsense. Det kræver blot en masse hjemmeside samt hosting til disse (det kan sagtens gøres på samme server hvis det skulle være).
Der findes en del af den slags programmer derude på det store indernet.... det er bare at søge.
Selv bruger jeg Adsense på Tigernet.dk og det kører fint (ikke noget jeg bliver milionær på, men det kører)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er forkert når de skriver at AdSense skulle være et nyt program Det fordele de skriver der er ved deres software er den samme selvom du ikke benytter den Og det strider direkte mod Googles regler at de offentliggører detaljer om deres indtjening
Så spørgsmålet er om de overhovedet aner hvad de snakker om. Jeg tror det ikke.
Faktum er, at du ikke har brug for deres program for at udnytte AdSense! Det kræver blot du har en eller flere websites, hvor det kan godkendes. Men derfra og så til at tjene mange penge på AdSense er der MEGET langt
Om ikke andet, så bør man da blive skræmt væk af sidens udseende. Forfærdeligt design, blinkende tekst, stave- og grammatikfejl en masse. Og så kan firmaet ikke rigtig finde ud af, om der er én eller flere ansatte, da der rodes rundt i mig/os.