Jeg respekterer Martin, og er oprigtig begejstret for mange af de ting han si´r og gør, hvilket jeg til tider osse gi´r udtryk for. Det er ikke det samme som at "kysse røv" som trådstarteren så pænt kalder det, selvom det i nogles øjne kan se sådan ud.
Jeg er ligeglad med om Martin kører rundt i store biler, bor i store huse osv, det imponerer mig ikke. En engelsk historiker ved navn Alan Taylor sagde engang:
"Hvis mennesker skal respektere hinanden for, hvad de er, må de holde op med respektere hinanden for, hvad de har."
Jeg ser ikke på hvad Martin har af materielle goder, indflydelse, forbindelser, men mere på hvad han indeholder som person. Han har et fantastisk drive når han sætter sig ind i et projekt, hvilket sikkert skyldes passion for det han laver, og det smitter, ihvertfald i mit tilfælde.
Martin giver gode råd udfra egne erfaringer, og får folk til at tro på sig selv, og deres drømme. Han lader sig
ikke stoppe af sine egne begrænsninger, men lader sig derimod forsætte
med sine muligheder. Han er en stor inspirationskilde, og det får han meget ros for, og det ser nogle muligvis som "røvslikkeri".
Martin har skabt et forum hvor vi kan dele erfaringer, at Amino så er en forretning for Martin, og ikke lavet for vores blå øjnes skyld, som en enkelt Amino´er udtaler, er vel underordnet, så længe han og brugerne får noget godt ud af det. :)
Mvh. Rune Gjersvik.