Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irak eller Amino ?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Nogle gange er en tråd bare andet end "ondt i røven" eller "trolling", nogle gange er det bare en tråd...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:17

Mon ikke der kunne være forskel på om man er røvslikker eller om man er enig med ham?

Det afhænger vist mere af de øjne der ser...og ja, man vælger selv hvad man vil se.

Godnat Zip it!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:18

Simona - Uniquebook:

Mon ikke der kunne være forskel på om man er røvslikker eller om man er enig med ham?

Det afhænger vist mere af de øjne der ser...og ja, man vælger selv hvad man vil se.

Godnat Zip it!

Jeg er selv enig med ham i mange ting. Og mange ting vidste jeg ingenting om og har lært af ham og nikker i accept.
Men der er altså også bare røvslikkere Smile specielt de mennesker som vender sig mod andre, fordi MT gør det, eller fordi de tror han vil synes det er godt.

Læg mærke til det fremover... 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:25

Er glasset halvfyldt eller halvtomt? Livet store spørgsmål, og der delte meninger... Men jantelov er og bliver en latterlig prædken fra personen, som intet udrettede med sit liv!!!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tråden er startet uden noget som helst konkret indhold andet end en spand koldt pis.

Jeg har hyppigt debatter med Martin hvor vi er uenige - f.eks. den famøse post der linkes til hvor Martin laver et podcast om det og får svar på tiltale Smile

Det endte jo faktisk med at nogle af de pointer som blev rejst fra "nørdernes" side af bordet røg på tegnebrættet til fremtidige versioner af den omtalte software - så det beviser da for mig at når alt kommer til alt så lyttes der bestemt i den anden ende.

Om nogen så går overbord i anti-jantelov eller har et meget fan-baseret forhold eller opfattelse af Martin en gang imellem skal jeg bestemt ikke afvise - men første indlæg i denne tråd bidrager så absolut ikke med noget konstruktivt  og det er skrevet over en klassisk trolling list.

Så man skal da bestemt være velkommen til at skyde mig ting i skoene men jeg tror min trackrecord hurtigt vil vise at jeg tager folk på deres adfærd og det de skriver og ikke på hvad andre synes Smile (og første indlæg er stadig trolling).

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 00:32

Greyzone:
Læg mærke til det fremover... 

Jamen, det vil jeg så gøre.

Men du har jo kaldt både mig og Bautik for røvslikkere (baseret på trådstarters teori) i denne tråd, så det jeg prøver at 'belære' dig, er jo netop, at det drejer sig om øjnene der ser.

Jeg er fuldstændig ligeglad med, hvad andre vælger at se på - hvilke valg de gør og vi vil jo alle tjene penge (nogen mere end andre), og så er den jo ikke meget længere.

Og nu PRØVER jeg at smække laptop'en i...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:36

Greyzone:

Jeg tror ikke at Martin Thorborg laver noget som helst uden at han ser en indtjeningsmulighed. Dette er et samlested for hans kundekreds, og her kan han ramme os meget bedre, og sælge os ham selv... os som er iværksættere og nytilkomne.  Dette er ikke lavet for vores skyld. men for Martins. At han så samtidigt hjælper en masse mennesker er da bare superfedt.

Synes ikke rigtigt det hænger sammen. Det er som diskussionen omkring hønen og ægget. Selvfølelig laver han det også for at få penge ud af det! Men for at kunne dette skal han også give os andre noget!

Det jeg synes er fedt ved amino er at det hjælper rigtig mange folk i gang! Folk som ikke ville have kommet i gang på anden vis. Eksempel mig selv.. Big Smile Jeg se mig selv som iværksætter, men tror i bund og grund ikke jeg er det. I hvert fald ikke som Martin.

Jeg hørte om Martin for første gang ved en af hans foredrag. Jeg synes han var temmelig overfladisk og foredraget var temmelig ligegyldigt. Men en god ting fik jeg ud af det nemlig Amino.

Angående røv slikkeriet kan jeg nok ikke beskyldes for det. Jeg kan endelig ikke se noget negativt ved det. Det er vel naturligt når folk ser op til en person, og synes han er for fed! Hvis man ikke kan lide det kan man jo bare holde sig væk! Det kan jo sammenlignes med at gå på bøsse bar hvis man ikke kan lide at se to voksne mænd bytte spyt.

Jeg tager dog afstand for din sammenligning med Sadam, som jeg tror ikke var ment som nogen direkte sammenligning.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 03:57

Jeg respekterer Martin, og er oprigtig begejstret for mange af de ting han si´r og gør, hvilket jeg til tider osse gi´r udtryk for. Det er ikke det samme som at "kysse røv" som trådstarteren så pænt kalder det, selvom det i nogles øjne kan se sådan ud.

Jeg er ligeglad med om Martin kører rundt i store biler, bor i store huse osv, det imponerer mig ikke. En engelsk historiker ved navn Alan Taylor sagde engang:

"Hvis mennesker skal respektere hinanden for, hvad de er, må de holde op med respektere hinanden for, hvad de har."

Jeg ser ikke på hvad Martin har af materielle goder, indflydelse, forbindelser, men mere på hvad han indeholder som person. Han har et fantastisk drive når han sætter sig ind i et projekt, hvilket sikkert skyldes passion for det han laver, og det smitter, ihvertfald i mit tilfælde.

Martin giver gode råd udfra egne erfaringer, og får folk til at tro på sig selv, og deres drømme. Han lader sig ikke stoppe af sine egne begrænsninger, men lader sig derimod forsætte med sine muligheder. Han er en stor inspirationskilde, og det får han meget ros for, og det ser nogle muligvis som "røvslikkeri".

Martin har skabt et forum hvor vi kan dele erfaringer, at Amino så er en forretning for Martin, og ikke lavet for vores blå øjnes skyld, som en enkelt Amino´er udtaler, er vel underordnet, så længe han og brugerne får noget godt ud af det.  :)

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 07:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MartinL:

Der skal ikke herske nogen tvivl om at Martin Thorborg er nok Danmarks bedste iværksætter men HOLD KÆFT hvor er jeg ved at brække mig i alt det røvslikkeri martin får herinden fra men skulle nærmest tror at det var Saddam Hussein vi snakkede om eller  når folk har en mening i en debat så kommer Martin Ind med sin mening og så ændre alle deres mening, jeg tror nu godt at Martin ville kunne klare at høre at ikke alle er enige med ham

Nogen der giver mig ret ?

Martin starter netop med at udtrykke sig positivt om MT. Altså: Det kan man udemærket, uden at være en røvslikker.

Sammenligningen er - som jeg ser det - ikke på de to hovedpersoner men på nogle af de menneskerder der omgiver dem.

"når folk har en mening i en debat så kommer Martin Ind med sin mening og så ændre alle deres mening"

Naturligvis ikke alle og det er måske her det går så galt for de ramte trådlæsere. Men meningen er god nok og han har så evig ret. Det har jeg også tænkt på det flere gange. Det er som at have sin lærer eller far til at kigge med over skulderen. Pludselig får man lige en meget velformuleret dundertale, der ikke er nem at svare tilbage på - uanset om man er enig eller ej. Og en masse medløbere bakker op og får den eller de formastlige sat på plads.

Indimellem sker det modsatte så (som eksemplerne viser). Men altid i en ordentlig og pæn tone. En tone som burde være en selvfølge her på Amino. Men ofte når en Amino sviner andre og andres mening og indlæg til på det groveste, så udebliver støtten til den uheldige, der fik sagt noget "forkert".

MT har startet en side, som vi brugere kan være glade for og få meget gavn af, men den ville stadig ikke være noget, hvis ikke her var en masse kompetente og hjælpsomme folk, der gad være aktive her vel?

Hov, det var vist et sidespor .... ;-)

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 07:21

Må lige korrigere mig selv .... man kan jo udemærket være enig uden nødvendigvs at være "medløber". Men for det meste kan man godt se forskel :-)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)