Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irak eller Amino ?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 12 person

Der skal ikke herske nogen tvivl om at Martin Thorborg er nok Danmarks bedste iværksætter men HOLD KÆFT hvor er jeg ved at brække mig i alt det røvslikkeri martin får herinden fra men skulle nærmest tror at det var Saddam Hussein vi snakkede om eller  når folk har en mening i en debat så kommer Martin Ind med sin mening og så ændre alle deres mening, jeg tror nu godt at Martin ville kunne klare at høre at ikke alle er enige med ham

Nogen der giver mig ret ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Helt sikkert, men hvem er Martin Thorborg?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

GevinstGaranti:

Helt sikkert, men hvem er Martin Thorborg?

That made my day...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:35

Det er dælme svært når du ikke er mere konkret....

Er det blot en fornemmelse du har eller er det et udtryk for konkrete oplevelser? Jeg synes ikke selv at det er som du beskriver. Den sidste gang jeg kan huske var vedr. spamfigthers slow pc...........der var godt nok mange tæv til Martin, At han så senere scorede kassen, fordi mange ikke kender de gratisprogrammer der findes, er en anden sag. Anyway....der var masser der var uenige og Martin lavede senere en podcast, hvor han brokkede sig over folks adfærd m.m.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 20:38

Jeg må være ærlig og sige at jeg ikke lige har læst den debat men det glæder mig og ja jeg har set det flere gange og synes bare det ser sørgeligt at folk ikke har deres egen mening

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:43

Hvem er det helt præcist du synes er en røvslikker ?  Hmm

Synes personligt at Martin har gjort et uvurderligt stykke arbejdet for iværksætteriet i DK... og det skal han da have credit for!

Uden ham ville vi ikke have amino, e-pusher (light) og lignende... Han har også været med til at starte den gode iværksætter ånd der er her i DK og ideen med at man godt kan hjælpe andre uden at skulle have noget for det... Noget mange kunne lærer noget af.

For de der hørte hans oplæg idag på iværk 09 så er der da vidst ingen tvivl om at han brænder for det han laver... og den credit han får er berettiget.

Martin er ikke gud... blot en vikar... Big Smile

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:44

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:44

Jeg syntes ikke han har for meget stjerne status herinde og folk slikker røv. Jeg syntes folk er gode til at rette eller infomere ham hvis de ikke er enige eller det er ukorrekt det han har sagt. Selvfølgelig er han mere erfaren end andre og har Status på amino, men ikke noget unormalt?

Jeg er langt fra enig med Thorborg i alt..

Bl.a læste jeg i hans bog at man ikke skal linke til en privat hjemmeside via sin firma hjemmeside eller andet som er irelavant, det virker uproffesionelt.. Sjovt nok fandt jeg et link til en babytøjs butik på Spamfighters bund.:P

Jeg syntes det er dobbeltmoralsk at sige at iværksættede skal smide alle deres penge i virksomheden, men købe hans bog til 1500,- :)

Martin er "bare" en iværksætter blandt os andre, og tror ikke man skal se ham som GUD dog bare som en erfaren iværksætter med nogen guldæg:) OG det syntes jeg ikke er fedteri, men bare et normalt kompliment.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:45
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 20:52

Hej Bautik det første er jeg ikke enig i men resten synes jeg faktisk du er ret i

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)