> jeg tror nu godt at Martin ville kunne klare at høre at ikke alle er enige med ham Martin kæmper for sine ideer ligesom alle andre gør - eller burde gøre. 9 ud af 10 gange møder han masser af modstand - ikke bare her, men også i pressen. Men han kæmer videre. Og når han så i sidste ende ofte kan fremvise gode resultater af sin vedholdenhed og tro på egne ideer, ja så er der en del der giver ham credits for det. Heldigvis da! Men der vil altid være nogle annonyme brokkehoveder tilbage, som får ondt i røven af den slags. Jeg kender det selv. Jeg har gennem tiden høstet ekstremt meget respekt og anerkendelse for mit arbejde med søgemaskiner. Og det er der så en lille håndfuld fjolser, der føler sig SÅ provokeret af, at de bruger enhver lejlighed til at fortælle verden hvor åndssvag jeg er, hvor lidt jeg i virkeligheden ved om søgemaskiner, og hvorfor alt det jeg siger er forkert. Jeg griner ad dem (på vej ned i banken ...) I stedet for bare at sidde ude på sidelinien og spille fornærmet, så burde du da komme ind i kampen, hvis der er noget du er uenig i. Du sammenligner Martin med en af verdens mest modbydelige diktatorer - uden iøvrigt at komme med et enkelt eksempel. Det synes jeg siger meget mere om dig end om Martin. At du ikke engang vil stå ved dit brokkeri og absurde personangreb, men vælger at skrive annonymt, er blot med til at tegne et endnu mere usympatisk billede. |
Mikkel deMib Svendsen:> jeg tror nu godt at Martin ville kunne klare at høre at ikke alle er enige med ham
Martin kæmper for sine ideer ligesom alle andre gør - eller burde gøre. 9 ud af 10 gange møder han masser af modstand - ikke bare her, men også i pressen. Men han kæmer videre. Og når han så i sidste ende ofte kan fremvise gode resultater af sin vedholdenhed og tro på egne ideer, ja så er der en del der giver ham credits for det. Heldigvis da!
Men der vil altid være nogle annonyme brokkehoveder tilbage, som får ondt i røven af den slags. Jeg kender det selv. Jeg har gennem tiden høstet ekstremt meget respekt og anerkendelse for mit arbejde med søgemaskiner. Og det er der så en lille håndfuld fjolser, der føler sig SÅ provokeret af, at de bruger enhver lejlighed til at fortælle verden hvor åndssvag jeg er, hvor lidt jeg i virkeligheden ved om søgemaskiner, og hvorfor alt det jeg siger er forkert. Jeg griner ad dem (på vej ned i banken ...)
I stedet for bare at sidde ude på sidelinien og helt spille fornærmet, så burde du da komme ind i kampen, hvis der er noget du er uenig i. Du sammenligner Martin med en af verdens mest modbydelige diktatorer - uden iøvrigt at komme med et enkelt eksempel. Det synes jeg siger meget mere om dig end om Martin. At du ikke engang vil stå ved dit brokkeri og absurde personangreb, men vælger at skrive annonymt, er blot med til at tegne et endnu mere usympatisk billede.
Enig, Enig Og Enig....:)
Det ramte utroligt godt!