Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Irak eller Amino ?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

> jeg tror nu godt at Martin ville kunne klare at høre at ikke alle er enige med ham

Martin kæmper for sine ideer ligesom alle andre gør - eller burde gøre. 9 ud af 10 gange møder han masser af modstand - ikke bare her, men også i pressen. Men han kæmer videre. Og når han så i sidste ende ofte kan fremvise gode resultater af sin vedholdenhed og tro på egne ideer, ja så er der en del der giver ham credits for det. Heldigvis da!

Men der vil altid være nogle annonyme brokkehoveder tilbage, som får ondt i røven af den slags. Jeg kender det selv. Jeg har gennem tiden høstet ekstremt meget respekt og anerkendelse for mit arbejde med søgemaskiner. Og det er der så en lille håndfuld fjolser, der føler sig SÅ provokeret af, at de bruger enhver lejlighed til at fortælle verden hvor åndssvag jeg er, hvor lidt jeg i virkeligheden ved om søgemaskiner, og hvorfor alt det jeg siger er forkert. Jeg griner ad dem (på vej ned i banken ...)

I stedet for bare at sidde ude på sidelinien og spille fornærmet, så burde du da komme ind i kampen, hvis der er noget du er uenig i. Du sammenligner Martin med en af verdens mest modbydelige diktatorer - uden iøvrigt at komme med et enkelt eksempel. Det synes jeg siger meget mere om dig end om Martin. At du ikke engang vil stå ved dit brokkeri og absurde personangreb, men vælger at skrive annonymt, er blot med til at tegne et endnu mere usympatisk billede.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:38

Mikkel deMib Svendsen:

> jeg tror nu godt at Martin ville kunne klare at høre at ikke alle er enige med ham

Martin kæmper for sine ideer ligesom alle andre gør - eller burde gøre. 9 ud af 10 gange møder han masser af modstand - ikke bare her, men også i pressen. Men han kæmer videre. Og når han så i sidste ende ofte kan fremvise gode resultater af sin vedholdenhed og tro på egne ideer, ja så er der en del der giver ham credits for det. Heldigvis da!

Men der vil altid være nogle annonyme brokkehoveder tilbage, som får ondt i røven af den slags. Jeg kender det selv. Jeg har gennem tiden høstet ekstremt meget respekt og anerkendelse for mit arbejde med søgemaskiner. Og det er der så en lille håndfuld fjolser, der føler sig SÅ provokeret af, at de bruger enhver lejlighed til at fortælle verden hvor åndssvag jeg er, hvor lidt jeg i virkeligheden ved om søgemaskiner, og hvorfor alt det jeg siger er forkert. Jeg griner ad dem (på vej ned i banken ...)

I stedet for bare at sidde ude på sidelinien og helt spille fornærmet, så burde du da komme ind i kampen, hvis der er noget du er uenig i. Du sammenligner Martin med en af verdens mest modbydelige diktatorer - uden iøvrigt at komme med et enkelt eksempel. Det synes jeg siger meget mere om dig end om Martin. At du ikke engang vil stå ved dit brokkeri og absurde personangreb, men vælger at skrive annonymt, er blot med til at tegne et endnu mere usympatisk billede.

Enig, Enig Og Enig....:)

Det ramte utroligt godt!

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Du sammenligner Martin med en af verdens mest modbydelige diktatorer - uden iøvrigt at komme med et enkelt eksempel. Det synes jeg siger meget mere om dig end om Martin.

Lige mine tanker!

Hvis du er så sikker på at dine egne idéer er mere succesfulde end Martins, så skal du da følge dem. Men hvis de ikke er, så gør du klogest i at lytte til ham. Vil du ikke have succes i dit iværksætterliv?

Jeg er for det meste enig med Martin og men har da bestemt også været uenig med ham og han kan være et vrøvlebrokkehoved som alle andre. Det gode ved Martin er at han kan tage det i det lange løb, han skal bare have tid til at komme sig over det. Jeg er langt fra en røvslikker (som du så forsmået kalder det), men siger han noget fornuftigt tager jeg i mod - jeg tror, det er det, du skal lære at skelne.

Og hvis jeg endelig skulle slikke en røv, må det da gerne være Martins Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

De sidste 2 indlæg før mit beviser trådstarters teori.... dog ikke kun hvad angår Martin Thorborg.

Mennesker som Martin Thorborg og Demib vil altid kalde personer som trådstarter som folk der har ondt i røven osv. selvom trådstarter korrekt har observeret hvad der foregår på Amino. At det så er ligegyldigt, og det må være røvslikkernes egen sag er fint nok.

De selv samme røvslikkere vil påstå at Martin Thorborg er en større iværksætter end så mange andre store forretningsfolk, og hans dyre biler, huse og privatfly beviser det.... eller mangel på samme.

Tråden er i og for sig fuldstændig tidsspilde, og mit indlæg er da også kun skrevet i ren kedsomhed inden jeg starter min skønhedssøvn. Men trådstarter har iagtaget meget godt hvad der sker, og demib viser den gode "jeg vælger at overse kritikere og kalder dem misundelige" mentalitet som er vigtig for at opnå succes.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:47

Greyzone:

Tråden er i og for sig fuldstændig tidsspilde, og mit indlæg er da også kun skrevet i ren kedsomhed inden jeg starter min skønhedssøvn. Men trådstarter har iagtaget meget godt hvad der sker, og demib viser den gode "jeg vælger at overse kritikere og kalder dem misundelige" mentalitet som er vigtig for at opnå succes.

Du har ret i én ting - tråden er absolut tidsspilde Smile

Men jeg har fx. iagttaget ret meget negativitet i Aminotrådende de sidste måneder, fra småfolk der har ondt i røven af andres succes eller markante viden. Sådan er verden skruet sammen og også skruet sådan sammen, at Martin  altid vil have tilhængere, hvad enten du kan lide det eller ej. Tænk lige på, at han har oprettet dette forum, for også at skabe plads til folk som dig. Det er da stort. Cool

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ser man en udsendelse om, hvordan en ulveflok fungerer, så kan man drage mange paraller til, hvordan mennesket er skruet sammen.

At få suttet røv kan føles behageligt, men fører sjældent til noget konstruktivt.

Problemet opstår først, hvis den der får suttet røv ikke opdager det. Det var der et godt eksempel på i "Krøniken" (direktøren på Bella)

Jeg tror iøvrigt ikke, at trådstarteren rettede kanonen mod Martin Thorborg, hvilket min kommentar heller ikke gjorde.

Fred på Jord.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John J:

Ser man en udsendelse om, hvordan en ulveflok fungerer, så kan man drage mange paraller til, hvordan mennesket er skruet sammen.

At få suttet røv kan føles behageligt, men fører sjældent til noget konstruktivt.

Problemet opstår først, hvis den der får suttet røv ikke opdager det. Det var der et godt eksempel på i "Krøniken" (direktøren på Bella)

Jeg tror iøvrigt ikke, at trådstarteren rettede kanonen mod Martin Thorborg, hvilket min kommentar heller ikke gjorde.

Fred på Jord.

Nej jeg tror også at tråden er rettet mod dem der slikker røv på Martin, men det er der jo åbenbart ingen der gør, så det er da mærkeligt at der er så meget liv i denne tråd Stick out tongue

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02

Simona - Uniquebook:
Tænk lige på, at han har oprettet dette forum, for også at skabe plads til folk som dig. Det er da stort. Cool

Alt respekt til den størrelse dette forum har fået. Det kræver viden, og vedholdenhed at skabe den slags. Respekt til det.
Men det er super blåøjet at tro at MT har lavet dette for vores skyld. Jeg tror ikke at Martin Thorborg laver noget som helst uden at han ser en indtjeningsmulighed. Dette er et samlested for hans kundekreds, og her kan han ramme os meget bedre, og sælge os ham selv... os som er iværksættere og nytilkomne.  Dette er ikke lavet for vores skyld. men for Martins. At han så samtidigt hjælper en masse mennesker er da bare superfedt.

Jeg kan ikke andet end at respektere Martin for hans måde at tænke forretning på når alt er sat sammen for at tjene penge. Det er en god forretningsmand.
Jeg savner dog lidt større ting fra ham..... Større successer....Jeg vil gerne se hans viden, hans prædiken ganget op med 100 for at se rigtige store resultater. Men måske interesserer det ham ikke.... selvom jeg tror at det gør.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04

GevinstGaranti:
Nej jeg tror også at tråden er rettet mod dem der slikker røv på Martin, men det er der jo åbenbart ingen der gør, så det er da mærkeligt at der er så meget liv i denne tråd Stick out tongue

De er der i massevis og det er kvalmende. Men det må folk sku selv om. Hvis de vil bruge kræfter på at slikke numse, skal jeg ikke stille mig imod dem.
Tror helt klart de har mere energi rettet mod numsen, end jeg har mod at folk holder deres tunge hvor den hører til.

Ku være der var penge i en Martin Thorborg numse replika Big Smile 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Side 2 ud af 3 (30 indlæg)