Kristian Sørensen - cygnet:
Så lidt - kan kun anbefale at lade en proff gennemgå din shop eller selv gå igennem alle indstillinger, så shoppen passer bedre til netop dit behov.
Jeg ville da ikke være i tvivl om hvor jeg skulle henvende mig hvis jeg fik behovet - det er nogle flotte referencer I har..
Mht. musik/lydoplevelser på nettet så kan jeg efterhånden godt se hvad de fleste mener om den sag: nej tak !
Det kan nu stadig godt pirre mig lidt at tænke på at det er et felt der er helt jomfrueligt og uudforsket - prøv f.eks lige at forestille dig TV uden lyd.
Reklame:
Viden Om i næste uge - Teknologiske sansefix
Musikken er med hvor vi går, skærmene bliver flere og flere og vores forbrug af teknologiske gadgets stiger. Det kan skabe problemer. Men skærme kan også stimulere vores sanser positivt, og endelig så kan ny teknologi fodre vores høresans med godbidder fra fortidens rockmusik.
..Reklame slut.
Melodisk baggrunds musik er noget hø - men musik som Trentemøller laver (min subjektive mening) er da skabt til digitale medier - og bliver også flittigt brugt.
Måske kunne man forestille sig en browserplugin (Flash'nd sound) der tillod et lag af musik/lyddesign der kører simultant med de sider man browser og stadig interagerer med brugerens færden.....
Så ville der opstå en ny slags musik og en ny oplevelse når man surfer.
Der skulle være et ikon der viser at lyddesignet er en mulighed og man bare skal trykke mellemrum for at tillade lyden at afspille..
øh det er da ikke set før hva....
..(nørdbriller..)
Nå men jeg vil nu se Viden om i næste uge.
Vh. Bo