Hej Rene, Faktisk et interessant spørgsmål, det kommer nok an på din målgruppe! Case #1 Jeg er teknologi nørd og har bestilt det nye grafikkort XLAS 99999 som har kostet 22000 kr. - altså et produkt som er skrøbeligt og dyrt. Her ville jeg blive meget urolig hvis jeg modtog det i en genbrugt kasse. Case #2 Jeg er bil entusiast og har olie på fingrene dagen lang - jeg har lige bestilt en ny nummerpladeholder for at sætte prikken over i'et - et billigt produkt som er forholdsvist "robust". Eftersom du handler med bil dele/styling så vil jeg sige at det er helt OK at bruge brugte kasser, her er målgruppen nok ikke så fimset med kassens udseende sålænge produktet de modtager bare er i orden. Så for at opsummere: Case #1 - Brug nye kasser Case #2 - Brug brugte kasser såvidt muligt. Håber du kan bruge mit input :-) |
Lars Bo Thomsen:Så for at opsummere:
Case #1 - Brug nye kasser
Case #2 - Brug brugte kasser såvidt muligt.
Håber du kan bruge mit input :-)
Jeg forstår dine argumenter. Men i Case 1 får du jo stadig dit high-end gear i den originale og lækre indpakning. Jeg pakker bare en pakke udenom denne for at gøre den mere modstandsdygtig overfor PostDK's behandling.
Jeg ville personligt hellere have en dyrevare der er pakket ind i en ekstra omgang genbrugsemballage end at de tog den originale emballage og bare smed en pakkelabel direkte på. Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvordan man ser på det.