Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se dine kasser?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Faktisk et interessant spørgsmål, det kommer nok an på din målgruppe!

Case #1

Jeg er teknologi nørd og har bestilt det nye grafikkort XLAS 99999 som har kostet 22000 kr. - altså et produkt som er skrøbeligt og dyrt.

Her ville jeg blive meget urolig hvis jeg modtog det i en genbrugt kasse.

Case #2

Jeg er bil entusiast og har olie på fingrene dagen lang - jeg har lige bestilt en ny nummerpladeholder for at sætte prikken over i'et - et billigt produkt som er forholdsvist "robust".

Eftersom du handler med bil dele/styling så vil jeg sige at det er helt OK at bruge brugte kasser, her er målgruppen nok ikke så fimset med kassens udseende sålænge produktet de modtager bare er i orden.

Så for at opsummere:

Case #1 - Brug nye kasser

Case #2 - Brug brugte kasser såvidt muligt.

Håber du kan bruge mit input :-)

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:13

Lars Bo Thomsen:

Så for at opsummere:

Case #1 - Brug nye kasser

Case #2 - Brug brugte kasser såvidt muligt.

Håber du kan bruge mit input :-)

Jeg forstår dine argumenter. Men i Case 1 får du jo stadig dit high-end gear i den originale og lækre indpakning. Jeg pakker bare en pakke udenom denne for at gøre den mere modstandsdygtig overfor PostDK's behandling.

Jeg ville personligt hellere have en dyrevare der er pakket ind i en ekstra omgang genbrugsemballage end at de tog den originale emballage og bare smed en pakkelabel direkte på. Men det kommer selvfølgelig lidt an på hvordan man ser på det. Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 20:42

Hos mig hander ligner det også jeres opstillede cases, hvis det er en dyr vare og eller en skrøbelig, så køber jeg embalage.

Det afhænger dog oftest af hvad jeg har liggende.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:59

Hvis du konsekvent altid sender i brugte kasser - hvorfor så ikke gøre opmærksom på det? Der kunne sagtens stå et par linier i bunden af leveringssedlen, hvor du kort gør opmærksom på at I går ind for genbrug, miljø bla bla bla, og derfor sender i alle varer i genbrugskasser. Jeg ville synes at det var en god holdning at have - og derfor ville jeg have det godt med at have bestilt varer hos jer :·)

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:02
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 21:06

Helle - houseofkids.dk:

Hvis du konsekvent altid sender i brugte kasser - hvorfor så ikke gøre opmærksom på det? Der kunne sagtens stå et par linier i bunden af leveringssedlen, hvor du kort gør opmærksom på at I går ind for genbrug, miljø bla bla bla, og derfor sender i alle varer i genbrugskasser. Jeg ville synes at det var en god holdning at have - og derfor ville jeg have det godt med at have bestilt varer hos jer :·)

Helle, det har jeg faktisk også overvejet. Måske kunne man endda tage den fra en lidt humoristisk vinkel, når nu pakkerne ikke altid er så hulens kønne.

Det tror jeg at jeg vil prøve at arbejde videre med Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:11

Smile Du kunne også sætte et øko agtig mærkat udenpå pakken - så forstår de det med det samme...

En pudsig ting er at lægge mærke til hvad kunderne bruger som returemballage... det morer mig ofte - hos os bruges der Netto poser, skraldeposer, skoæsker, aviser, gavepapir eller hvad folk nu lige har ved hånden. Det kan bestemt være temmelig kreativt Wink

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 21:14

Jeg fik et tip af en ven. For visse typer varer, kan man helt droppe kassen og blot rulle varerne ind i bølgepap og tape det hele godt sammen.

/Kjeld

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 21:15

Jeg har også fået skoæsker retur fra kunderne.. men det er fordi de oprindeligt fik varerne fra mig i samme kasse Big Smile

Men jeg sender godt nok ikke noget i hverken gavepapir, Netto poser eller lignende Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 21:16

firma-dyr:

Jeg fik et tip af en ven. For visse typer varer, kan man helt droppe kassen og blot rulle varerne ind i bølgepap og tape det hele godt sammen.

/Kjeld

Det benytter jeg mig også tit af. Alle ordrer på nummerpladerammer under 10 stk, sender jeg altid i bølgepap. Det er nemt at have med at gøre.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)