Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se dine kasser?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, eller i hvert fald bare høre om dem :-)

Alle jer, der har en mindre webshop, hvordan sender I jeres pakker?

Køber I nye papkasser til at sende alle jeres ting i eller genbruger i gamle papkasser.

Selv benytter jeg mig af det sidste; det betyder at mine pakker sjældent er særligt kønne, men emballagen er gratis og i sidste ende kommer det jo kunden tilgode, da der kun er én til at betale den ekstra udgift til emballage.

Derfor er mit spørgsmål; hvordan ser dine forsendelser/kasser ud ?

NB. hvad koster papkasser egentligt? Jeg har ingen idé om prisen, så jeg ved heller ikke hvor minimal min besparelse reelt er,

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:05

Nice overskrift...;)

Nu sender jeg ikke selv noget, men kan da svare som en der modtager pakker.

Jeg har det helt okay med at modtage kasser der er genbrug, og måske derfor ikke kønne, så længe det er forsvarligt pakket ind, og der ikke er lagt et stort fragtgebyr på incl. emballage.

Så vil jeg da hellere spare lidt der, så længe jeg modtager mine varer i hel stand.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:08

Altid nyt emballage, hvis det overhovedet er muligt. 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 17:08

Det er jo sød musik i mine ører, for det er den opfattelse jeg håber hovedparten af kunderne har.

Tingene bliver altid pakket forsvarligt ind, så dér bliver der ikke gået på kompromis. Jeg har iøvrigt ingen fragt- eller ekspeditionsgebyrer. Kun portoen.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 17:15

Fairtime:

Altid nyt emballage, hvis det overhovedet er muligt. 

Jamen, selvfølgelig er det muligt, det er jo bare at købe nye papkasser nok. Jeg vil bare helst spare kunden for den ekstra udgift.

Altså, det er jo ikke den originale emballage der mangler, det er kassen som den originale emballage kommer i, som er genbrugt. Bare hvis vi misforstår hinanden.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:17

Jeg smider det jo alligevel ud, så om det er nyt eller ej betyder ikke noget for mig.
Jeg vil hellere spare de penge...:)

Jeg hader at blive opkrævet 15-20,- for emballering, som alligevel smider ud...;)

Fra Lynge
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Ørum Nissen Invest I/S Skrevet kl. 17:24

Hej Rene

Ifølge min hustru - er jeg super shopper på nettet, så jeg er modtager. Og jeg ligger ikke mærke til hvilken kasse den kommer i - næsten tværtimod, nogle gange er jeg glad for at det er neutralle kasser, og ikke kasser som tiltrækker sig opmærksomhed - specielt fotdi jeg har verdens flinkeste postmand som stiller mine pakker pænt i skuret uden jeg skal ned og hente dem.

Så helt klart - GENBRUG, ikke for miljøet og alt det der politiske korrekte CO2 snak, men det giver lidt tryghed, og man sidder ikke og kigger på en super fancy kasse, og overvejer hvor meget har jeg rrelt betalt i overpris for at få nogle "gode kasser".....

Mvh HEnrik

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 17:31

Siger også genbrug - På grund af miljøet og alt det der politiske korrekte CO2 snak. Smile

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:55

Vi benytter også genbrugskasser i vores webshop.

Mange af kasserne er kasser som vi modtager varer i. Andre er kasser som vi får gratis fra den lokale købmand.

De kasse størrelser som vi bruger rigtig mange af, køber vi hos Jyllandskartonlager.dk  For det meste nye kasser med tryk til billige penge. Trykket på kasserne er ofte et logo, tekst, varekode eller lign. fra industrien, som man ikke forbinder med noget.

Du kan også  købe nye og brugte kasser hos Brinkland.net som holder til i Taastrup.

For at vende tråden lidt, så er vores største problem kassefyld. Skal man købe stjernefyld, chips mv. så er det en udgift, som er større end nye kasser.

Er der nogle der har et tip til billigste og nemmeste kassefyld ?  Vi har i mange år brugt krøllede aviser som koster gratis, men tager en smule længere tid end andre typer. Til gengæld er aviser også rigtig miljøvenlige, da de alligevel er på vej til genbrug inden vi får dem.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 18:06

Mori:

For at vende tråden lidt, så er vores største problem kassefyld. Skal man købe stjernefyld, chips mv. så er det en udgift, som er større end nye kasser.

Er der nogle der har et tip til billigste og nemmeste kassefyld ?  Vi har i mange år brugt krøllede aviser som koster gratis, men tager en smule længere tid end andre typer. Til gengæld er aviser også rigtig miljøvenlige, da de alligevel er på vej til genbrug inden vi får dem.

Jeg bruger også aviser. Der er masser af alternativer, men ingen til dén pris Big Smile

Når man har kasser liggende i utallige størrelser, så synes jeg ikke det er så svært at finde en kasse hvor det ikke er nødvendigt med så meget fyld.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)