Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se dine kasser?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene G:

Jeg har også fået skoæsker retur fra kunderne.. men det er fordi de oprindeligt fik varerne fra mig i samme kasse Big Smile

Men jeg sender godt nok ikke noget i hverken gavepapir, Netto poser eller lignende Smile

måske man skulle købe et parti skoæsker i størrelse 52, så tør folk ikke andet end at betale til tiden Wink

- -Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:33

Jeg bruger idag både brugte og nye, og har fungeret fint til nu.

Men efterhånden er mængden ved at være der hvor jeg ikke synes det er umagen værd at bruge tid på at finde gode kasser.

Egentlig kan man da også købe de nye "brugte" kasser til en god pris - mener det er mellem 2 kr og op til 4 kr for de store kasser ( lille flyttekasse), så der er ikke meget sparet. Det værste for mig er fyldet, hvor jeg bruger aviser, og det tager noget tid, da det skal gøres ordentligt, så varerne kommer frem i god behold, PD behandler desværre ikke altid pakkerne lige forsigtigt..

I den første periode , ringede jeg altid til kunden for at høre om de havde modtaget pakken og om alt var ok, og har aldrig fået negative kommentarer omkring brugte kasser eller avispapir.

Mvh

Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:01

Vi bruger altid brugte kasser og har gjort det siden vi startede.

Vi har en rigtig god aftale med en lokal tøjmand. De har en lille container, hvori de lægger deres sammenfoldede papkasser. Der kan vi bare tage, når vi mangler - de fylder næsten ingenting når de er sammenfoldede og det er rigtig fine papkasser. De skal tilmed betale for at komme af med dem, så begge parter er meget glade for ordningen :-)

Som fyld bruger vi hovedsageligt gamle aviser og reklamer, men også kassefyld, som vores leverandør har sendt med.

Mvh. Jens.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:13

Sjov debat - jeg oplever også hovedsageligt det er brugte papkasser, og det samme bliver brugt hvor jeg går min gang til daglig. 

Til fyld bruges mange ting, og det skyldes nok hovedsageligt hvad man sender, og hvor skrøbeligt det er.

Jeg ved dog at markuleret papir ofte giver en ret god effekt, og så slipper man for at stå og krølle avisen. Så køb en markulator og kværn alle dine reklamer fremfor at smide dem ud. Det giver utrolig god pakkefyld :)  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Hej

Jeg sender gerne retur i den embalage som jeg får varene i...nu trykker jeg gerne på kunde emner,  Men har været udsat for at jeg ikke ville sende retur i embalagen.

Men ellers er det meget genbrug her...fx er det folie, som ligger oven på akrylplader, God som støtte, da det tit er stift, og kan give sig. Og så låser det sig rimeligt fast.

Men ellers bruger jeg ikke aviser, da de smidter af, hvor vil mine kunder så vil stå med en rengøring bagefter, og tit med brug af kraftige fortyndere, og det kan moderne trykfarver ikke holde til....

/Kenneth

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)