Ja så er jeg på den igen....... Efter nu at have bidraget, med stort set alt hvad jeg har kunnet fremskaffe af penge, til enten inkompetente webbureauer eller krak af samme samt adwords bureauer - som jeg intet har haft ud af, har jeg nu selv kastet mig ud i adwords junglen! (endnu en uddannelse til cv'et). Dette i samarbejde med en sød gut som kendte til arbejdet. Jeg syntes selv jeg har klaret det meget godt - jeg ville da selv ryge på, hvis det var mig som faldt over disse annoncer :) MEN samtidig har det åbenbart også givet blod på tanden til alverdens ad bureauer, der konstant ringer og skriver til mig, om at de kan gøre det voldsomt meget bedre og ja, sågar stille garantier om at de nærmest kan gøre mig velhavende.... MEN det lovede mit sidste (fusker) bureau også - og de havde da heller aldrig oplevet at der rent faktisk INTET skete til trods for at jeg betalte 4 kr. for samtlige kliks! Den sidste henvendelse jeg har fået, udtaler sig om at mine adwords ikke opfylder Google Quality Scores - og at ALT i det hele taget er gjort forkert. De kan også fortælle mig at min konvertering må være meget lav etc. Det er utroligt hvad man kan se, bare ved at google. MEN ikke desto mindre giver sådanne oplysninger mig søvnløse nætter. Jeg knokler røven ud af bukserne (undskyld udtrykket), på den webshop, og lige lidt hjælper det. Jeg er på ingen måde teknisk minded og har ofte svært ved at se logikken med det, jeg åbenbart skal gøre.... Men nu skal der altså ske noget! OG så kommer vi til det - er her ikke nogle proffer som har lidt (aller helst meget) forstand på adwords, som gider fortælle mig hvad de syntes..... for jeg må jo erkende, at den ellers pæne trafik der er på shoppen, giver ALT for få konverteringer.... Ta' jer ikke af min info. om opdateringer på forsiden, mit sidste webbureau er lukket grundet sygdom, så..... har ikke lige nogen til at løse problemer! Skulle i falde over andet end lige mine "dårlige" adwords, så for gud skyld sig det! ALLE kommentarer er velkomne.....! Glæder mig vildt til at høre fra jer.
MVH Charlotte www.imagekids.dk
|
Man kan ikke sige så meget klogt om en kampagne uden at se på den - og det kræver et login :)