Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Quality Scores ?????

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også nævnee din shops opbygning, da du efterspørger flere konverteringer.

Der er alt for langt fra forside til produkterne, hvis du skal igennem kategorierne. Du skal klikke på 2 links før du kan finde et produkt, jeg vil klart trække produkter ud på første siden, og så er dine links ind til undersiderne meget små.

Få produkterne frem, så man ser dem med det samme - det gælder også på din forside.

Håber du kan bruge det :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 17:22

Hvis jeg skulle komme med lidt konstruktiv kritik til din hjemmeside, så syntes jeg at forsiden skræmmer mig væk. Nærmere bestemt de tekstblokke der står i midterfeltet. For det første er det svært at læse teksten, pga. baggrunden med linjerne. For det andet så er der brugt en ny skriftstørrelse og farve for hver blok. Det virker meget rodet syntes jeg.

Under produktlisterne står produktnavn og pris ud i et. Faktisk står der f.eks. bare "sutsko 99" og ikke "sutsko kr 99.-". Det ville jeg i hvert fald ændre, så man tydeligt kan se hvad der er pris, og hvad der er produktnavn.

Endelig når man kommer ind på et specifikt produkt, står produktinfo og Matchguide i samme boks, og lader produktbilledet stå helt for sig selv. Der ville jeg nok kæde produktinfo + billede sammen i stedet.

På nær det, så kan jeg godt li' at være på hjemmesiden. Det er nogle dejlige varme farver og simpelt design. Du er godt på vej :o)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 21:40

Hej Nick,

Tak for dit input.

Det du beskriver her, har jeg tænkt meget over! Og efter store overvejelser, har jeg delt det sådan op, men vil da meget gerne have forslag til andre måder at gør det på. MEN årsagen er, at jeg personligt syntes det var voldsomt irriterende at når jeg selv googlede ting og sager, så skulle jeg sidde og se på alt muligt andet som var irrelevant for mig. Eks.vis. leder du efter noget til drenge str. 4 år, så er det MEGET irriterende konstant at skulle se på enten piger eller drenge i alle mulige andre aldersgrupper. Men jeg ved godt at man helst skal igennem så få link som muligt - men hvordan gør jeg det, uden konstant at skulle se på irrelevante varer? OG jeg har jo netop efterstræbt en noget anden enklere stil end det man se på de fleste andre standard shops - faktisk en ting jeg syntes jeg kan skille mig ud på - men det skal jo også virke!

Når du skriver at links til undersider er for små, så har du helt ret, det er noget jeg faktisk også har bedt min webmand om - og det holdt hårdt, bare på forsiden at få dem i den størrelse de har nu - af en eller anden grund, kan jeg ikke selv ændre på str. af et link og hver gang jeg laver et link, så vupti, blir det meget mindre end resten af teksten.

Hvis du har forslag til hvordan jeg kunne lave færre "ruter" til kategorierne, må du meget gerne sige til!

Venligst Charlotte

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 22:00

Hej Kent,

Enig, lilla nyhedsblok er væk! Rød blok er det lidt sværere med, da jeg jo p.t. ikke har nogen programmør og forsiden er mit eneste talerør udadtil. Så snart fejlene er udbedret kan den fjernes! MEN de sidste blokke har samme font og størrelse, og jeg kan ikke umiddelbart se at det ellers skulle være svært at læse pga. designet... er det ikke fordi de 2 (1) farvede blokke har virket forstyrrende.

Du har nok ret i at jeg burde skrive kr. foran prisen efter mærke.... det er generelt nok præcis på dette område at jeg falder lidt i, for jeg forestille mig jo ofte at de mennesker som handler mine varer, sagtens ved hvad der er tale om og i nogle tilfælde, kan jeg nærmest føle, at jeg fornærmer dem, ved at udpensle ting de er begavede nok til at forstå....! Men sådan skal man (jeg) nok ikke tænke!?

Tja jeg kan faktisk ret godt lide enkeltheden på info. siden - tekst, billed, matchguide. Siden har været lavet på mange forskellige måder, men dette syntes jeg virkede bedst - og igen, befriende anderledes end mange andre shops. Måske jeg tager fejl og skulle lave nogle nye og flere tests og høre hvad folk syntes...

Mange tak for dit input.... jeg vil prøve at overveje alternativer til opsætninger.

Venligst Charlotte

Fra Viby J
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:02

Hey Jan

Ville bare lige rose dit link, meget lærerigt..

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:06

Hej Thomas

Ja, det er en god video. I det hele taget kan jeg kun anbefale at abonnere på Googles Business kanal på Youtube.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)