Vil også nævnee din shops opbygning, da du efterspørger flere konverteringer. Der er alt for langt fra forside til produkterne, hvis du skal igennem kategorierne. Du skal klikke på 2 links før du kan finde et produkt, jeg vil klart trække produkter ud på første siden, og så er dine links ind til undersiderne meget små. Få produkterne frem, så man ser dem med det samme - det gælder også på din forside. Håber du kan bruge det :) |
Hvis jeg skulle komme med lidt konstruktiv kritik til din hjemmeside, så syntes jeg at forsiden skræmmer mig væk. Nærmere bestemt de tekstblokke der står i midterfeltet. For det første er det svært at læse teksten, pga. baggrunden med linjerne. For det andet så er der brugt en ny skriftstørrelse og farve for hver blok. Det virker meget rodet syntes jeg.
Under produktlisterne står produktnavn og pris ud i et. Faktisk står der f.eks. bare "sutsko 99" og ikke "sutsko kr 99.-". Det ville jeg i hvert fald ændre, så man tydeligt kan se hvad der er pris, og hvad der er produktnavn.
Endelig når man kommer ind på et specifikt produkt, står produktinfo og Matchguide i samme boks, og lader produktbilledet stå helt for sig selv. Der ville jeg nok kæde produktinfo + billede sammen i stedet.
På nær det, så kan jeg godt li' at være på hjemmesiden. Det er nogle dejlige varme farver og simpelt design. Du er godt på vej :o)