Godt at høre, at man er glad for det valg man har taget Det er jeg så også...med mit valg Til sammenligning til din fordeling af kundebetalinger...så ligger vi på: ca. 95% PayPal (MasterCard + VISA DanKort + VISA Electron) under 5% bankoverførsel ca. 1% EWIRE (DanKort)
|
Folkens, jeg ønsker ikke at indgå i en diskussion om hvorvidt Paypal fungerer for nogle eller ej. Jeg ved blot at det ikke er optimalt hvis man går efter at få flest mulige kunder gennem sin betalingsproces, hvilket man altid bør gå efter. At sende folk videre til en side hos Paypal eller lignende eksterne sider, vil altid nedsætte trygheden hos brugeren, og gøre det mere kryptisk!
Derudover er kunden ikke sikret på samme måde, hvis betalingen går gennem Paypal, og man betaler direkte til Paypal. Dette får en konsekvens da der ikke er samme muligheder for chargeback, hvis man fx ikke modtager sin varer. Der er tidligere afsagt en dom, hvor forbrugeren benyttede Paypal, og forbrugeren tabte. Som virksomhed er der heller ikke de helt samme krav, da det er et amerikansk firma - jeg ville aldrig være i tvivl om mit valg.
Har set der har været flere ting oppe og vende herinde, omkring brugen af Paypal, og læst at der er nogle som er meget glade for det. Jeg har givet mit besyv med, og svaret på tiltale – yderligere ønsker jeg ikke at gå ind og kommentere eller sloges, valget af betalingsløsning er heldigvis frit.